Projekto SĖKMĖS RECEPTAI taisyklės​

  1. Radijo stotis „Žinių radijas“ 2021 m. kovo 15–gegužės 31 d. vykdo projektą „Sėkmės receptai“. Jis gali būti rengiamas bendradarbiaujant su rėmėjais.
  2. Projekto tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį į Lietuvoje registruotas ir veikiančias įmones, kurios pasaulinės pandemijos situacijoje ir šalyje įvedus karantiną, susidūrė su verslo organizavimo ir valdymo sunkumais, tačiau prisitaikė ir / ar atrado naujų galimybių veikti.
  3. Projekte gali dalyvauti visos Lietuvoje registruotos ir veikiančios įmonės, kurioms pasaulinė pandemija tapo galimybe net ir šiuo verslui sunkiu metu patirti sėkmę. Projekte negali dalyvauti:
  • įmonės, kurių darbuotojų skaičius lyginant 2021 m. kovo 1 d. ir 2020m. kovo 1 d.:
    • yra daugiau kaip 10 proc. mažesnis (jei įmonėje anketos pildymo dieną dirba 50 ir daugiau darbuotojų),
    • yra daugiau kaip 20 proc. mažesnis (jei įmonėje anketos pildymo dieną dirba 10-49 darbuotojai),
    • yra daugiau kaip 30 proc. mažesnis (jei įmonėje anketos pildymo dieną dirba 1-9 darbuotojai).
  • įmonės, kurios 2021m. kovo mėnesį ar vėliau turėjo ar turi 1000 eur ar didesnę skolą Sodrai. (Atidėtos skolos nesiskaičiuoja).
  • parduotuvės ar prekybos tinklai, kurių žymią asortimento dalį sudaro maisto produktai,
  • tai pačiai įmonių grupei kaip ir „Žinių radijas“ priklausančios įmonės, „Žinių radijo“ ir rėmėjo ar rėmėjų įmonių darbuotojai ir jų šeimos nariai.
  1. Projekto laimėtojas apdovanojamas „Žinių radijo“ įsteigtu prizu – 10 000 Eur vertės reklama (audio klipų transliacijos) radijo stotyje „Žinių radijas“. Galimas reklamos transliavimo laikotarpis birželio 1–rugsėjo 30 d. Prizas į pinigus bei kitus daiktus nekeičiamas, neperduodamas trečioms šalims. Nepanaudotas ir/arba neatsiimtas prizas nekompensuojamas.
  2. Projekto laimėtojas turi teisę savanoriškai atsisakyti laimėto prizo. Savo atsisakymą jis privalo pateikti „Žinių radijui“ raštu per 5 (penkias) dienas nuo informacijos apie laimėtą prizą gavimo dienos. Jeigu laimėtojas atsisako priimti laimėtą prizą, jis praranda visas su prizo gavimu susijusias teises ir įsipareigoja niekada nereikšti dėl prizo jokių skundų, pareiškimų, prašymų ar bet kokių kitokių pretenzijų „Žinių radijui“. Jeigu laimėtojas savanoriškai atsisako priimti prizą, „Žinių radijas“ turi teisę disponuoti prizu savo nuožiūra. Tokiu atveju laimėtojas praranda visas su prizo gavimu susijusias teises ir įsipareigoja niekada nereikšti dėl prizo jokių skundų, pareiškimų, prašymų ar bet kokių kitokių pretenzijų „Žinių radijui“, taip pat neturi teisės savęs vadinti prizo laimėtoju.
  3. Projektas vyksta keliais etapais:
  • kovo 15–balandžio 5 d.: projekte norinčios dalyvauti įmonės interneto svetainėje sekmesreceptai.ziniuradijas.lt užpildo dalyvio anketą,
  • kovo 15–gegužės 30 d.: visos dalyvio anketą užpildžiusios įmonės dalyvauja COVID-19 atspariausios įmonės rinkimuose. Rinkimuose gali dalyvauti tik įmonės, kurios atitinka 3 punkte nurodomus darbuotojų skaičiaus reikalavimus. Projekte negali dalyvauti įmonės, kurios 2021m. turėjo ar turi 1000 Eur ar didesnę skolą Sodrai. Įmonės projekto „Sėkmės receptai” dalyvėmis registruojamos tik tuomet, kai jų finansinę būklę, kreditingumą, gebėjimą atsiskaityti su partneriais ir kt. įvertina klientų vertinimo paslaugas bankams ir finansų institucijoms teikianti UAB „Scorify”.
  • kovo 22–gegužės 30 d.: per savaitę kviečiame tris projekte dalyvaujančias įmones savo sėkmės istoriją papasakoti „Žinių radijo“ eteryje. Laidoje dalyvausiančios įmonės atrenkamos Žinių radijo redakcijos, besivadovaujančios principu laidose atskleisti kuo didesnę įmonių ir jų patirčių įvairovę.
  • Dalyvių atrankos vaizdo įrašas pateikiamas svetainėje sekmesreceptai.ziniuradijas.lt. Vieną kartą laidoje jau dalyvavusi įmonė šiame projekto etape į „Žinių radijo“ studiją daugiau nekviečiama.
  • gegužės 24–30 d.: ekspertų komisija išrenka COVID-19 atspariausią įmonę.
  • gegužės 31 d. interneto svetainėje sekmesreceptai.ziniuradijas.lt skelbiami svetainės lankytojų ir ekspertų balsai, kuri įmonė verčiausia „COVID-19“ atspariausios įmonės titulo. Skaičiuojant galutinius balsavimo rezultatus, lankytojų ir ekspertų balsų santykinis svoris yra vienodas: 50 proc. ir 50 proc. Tai reiškia, kad 50 proc. įtakos galutiniam rezultatui turi svetainės lankytojų, 50 proc. – ekspertų balsai.
  • birželio 1 d. su projekto laimėtoju susisiekiama asmeniškai.

Siekdamas užtikrinti maksimalią temų įvairovę ir savo klausytojams bei žiūrovams pristatyti kuo įvairesnių verslo sektorių įmones, Žinių radijas pasilieka sau teisę nerengti laidos su projekte dalyvaujančia įmone.

PROJEKTĄ REMIA

Projekte dalyvaujančių įmonių finansinę sveikatą vertina UAB „Scorify“