Projekto SĖKMĖS RECEPTAI taisyklės​

  1. Radijo stotis „Žinių radijas“ 2021 m. rugpjūčio 16 – gruodžio 7 d. vykdo projektą „Sėkmės receptai“. Jis gali būti rengiamas bendradarbiaujant su rėmėjais.
  2. Projekto tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį į smulkių ir vidutinių įmonių diegiamus inovatyvius sprendimus (naujas produktas, naujovė vadyboje, kt.), atskleisti įmonių kūrybiškumą, originalumą, sprendimų tvarumą.
  3. Projekte gali dalyvauti visos Lietuvoje registruotos ir veikiančios įmonės, išskyrus:
  • Įmones, kurių darbuotojų skaičius anketos pildymo dieną viršija 250,
  • įmones užsiimančias azartinių lošimų, tabako, tabako gaminių, alkoholio gamybos ir/ar prekybos, greitųjų kreditų teikimo veiklomis ir kitos įmonės, kurioms yra taikomi reklamos ribojimai,
  • įmonės, kurios nuo 2021m. liepos mėn. turėjo ar turi 1000 eur ar didesnę skolą Sodrai (atidėtos skolos nesiskaičiuoja).
  • Įmonės, turinčios prastą reputaciją (per 2021m. buvo įsipainiojusios į neigiamai bent 3 žiniasklaidos priemonių nušviestą kontekstą),
  • Įmonės, kurių yra prasta finansinė sveikata. Vertinami 2019 ir 2020m. grynojo pelno rodikliai. Jei grynojo pelno rodiklis yra neigiamas, įmonė negali dalyvauti projekte, jei 2020m. grynojo pelno rodiklis yra prastesnis nei 2019m..
  • Įmonės, kurių pristatoma inovacija yra senesnė nei 3 metų (pristatyta rinkoje, įdiegta įmonėje),
  • tai pačiai įmonių grupei kaip ir „Žinių radijas“ priklausančios įmonės, „Žinių radijo“ ir rėmėjo ar rėmėjų įmonių darbuotojai ir jų šeimos nariai.
  1. Projekto laimėtojai apdovanojami „Žinių radijo“ įsteigtu prizu reklama (audio klipų transliacijos) radijo stotyje „Žinių radijas“. Galimas reklamos transliavimo laikotarpis 2022m. gruodžio 22 – kovo 30 d. Prizai į pinigus bei kitus daiktus nekeičiami, neperduodami trečioms šalims. Nepanaudotas ir/arba neatsiimtas prizas nekompensuojamas:

1 vieta. 10 000 eur vertės reklama.

2 vieta. 5 000 eur vertės reklama.

3 vieta. 3 000 eur vertės reklama.

Interneto svetainės balsavimo nugalėtojas, jei nesutampa su 1-3 vietomis. 3 000 eur vertės reklama.

  1. Projekto laimėtojas turi teisę savanoriškai atsisakyti laimėto prizo. Savo atsisakymą jis privalo pateikti „Žinių radijui“ raštu per 5 (penkias) dienas nuo informacijos apie laimėtą prizą gavimo dienos. Jeigu laimėtojas atsisako priimti laimėtą prizą, jis praranda visas su prizo gavimu susijusias teises ir įsipareigoja niekada nereikšti dėl prizo jokių skundų, pareiškimų, prašymų ar bet kokių kitokių pretenzijų „Žinių radijui“. Jeigu laimėtojas savanoriškai atsisako priimti prizą, „Žinių radijas“ turi teisę disponuoti prizu savo nuožiūra. Tokiu atveju laimėtojas praranda visas su prizo gavimu susijusias teises ir įsipareigoja niekada nereikšti dėl prizo jokių skundų, pareiškimų, prašymų ar bet kokių kitokių pretenzijų „Žinių radijui“, taip pat neturi teisės savęs vadinti prizo laimėtoju.
  2. Projektas vyksta keliais etapais:

        I etapas.

  • rugpjucio 16 – spalio 10 d.: projekte norinčios dalyvauti įmonės interneto svetainėje sekmesreceptai.ziniuradijas.lt užpildo dalyvio anketą,

        II etapas.

  • rugsėjo 20 – gruodžio 7 d.: visos dalyvio anketą užpildžiusios ir aukščiau paminėtus kriterijus atitinkančios įmonės dalyvauja Originaliausios naujoves diegiančios įmonės rinkimuose.
  • Savo balsą už norimą įmonę galima atiduoti interneto svetainėje sekmesreceptai.ziniuradijas.lt. Šiuose rinkimuose galima balsuoti už vieną, visas ar tik kai kurias įmones, kurias norėtumėte nominuoti naujoves diegiančios įmonės rinkimuose. Per 1 dieną iš 1 IP adreso galima atiduoti tik 1 balsą.
  • Kiekvieną balsavimo savaitę (balsavimo savaitė prasideda trečiadienį ir baigiasi antradienį) 3 įmonės, surinkusios daugiausiai balsų, dalyvauja kitos savaitės „Sėkmės receptų“ eterio laidose. Į laidą patekusios įmonės tolimesniame II etapo balsavime nedalyvauja. Jau dalyvavusių, bet į eterį nepatekusių įmonių surinkti balsai persikelia į kitą savaitę.
  • Laidos transliuojamos Žinių radijo eteryje. Laidos publikuojamos: ziniuradijas.lt, Youtube, Spotify, pateikiamos nuorodos į laidas Linkedin, Facebook.
  • Rugsėjo 20 – gruodžio 3 d.: per savaitę kviečiame tris projekte dalyvaujančias įmones savo sėkmės istoriją papasakoti „Žinių radijo“ eteryje. Vieną kartą laidoje jau dalyvavusi įmonė šiame projekto etape į „Žinių radijo“ studiją daugiau nekviečiama.
  • Dalyvių atrankos vaizdo įrašas pateikiamas svetainėje sekmesreceptai.ziniuradijas.lt, Žinių radijo Youtube paskyroje.

        III etapas.

  • Lapkričio 24 – gruodžio 5 d. sekmesreceptai.ziniuradijas.lt vyksta galutinis balsavimas. Balsuoti galima tik už tas įmones, kurios buvo pakviestos dalyvauti ir dalyvavo Žinių radijo laidoje „Sėkmės receptai“. Šiuose rinkimuose galima balsuoti už vieną, visas ar tik kai kurias įmones, kurias norėtumėte nominuoti naujoves diegiančios įmonės rinkimuose. Per 1 dieną iš 1 IP adreso galima atiduoti tik 1 balsą.
  • Gruodžio 1 – gruodžio 5 d.: ekspertų komisija išrenka inovatyviausią įmonę. Vertinimo kriterijai – idėjos originalumas ir tvarumas, kt. įžvalgos.
  • Gruodžio 7 laidoje “Atviras pokalbis” yra skelbiami projekto nugalėtojai, taip pat rezultatai skelbiami interneto svetainėje sekmesreceptai.ziniuradijas.lt. Skaičiuojant galutinius balsavimo rezultatus, lankytojų ir ekspertų balsų santykinis svoris yra vienodas: 50 proc. ir 50 proc. Tai reiškia, kad 50 proc. įtakos galutiniam rezultatui turi svetainės lankytojų, 50 proc. – ekspertų balsai.
  • Gruodžio 6 d. su projekto laimėtoju susisiekiama asmeniškai.

PROJEKTĄ REMIA

Projekte dalyvaujančių įmonių finansinę sveikatą vertina UAB „Scorify“