SĖKMĖS RECEPTAI

ORIGINALIAUSIAI DARBUOTOJUS MOTYVUOJANČIOS ĮMONĖS RINKIMAI

Registracija į Sėkmės receptų rudens projektą prasidės rugpjūčio 17 d.

Norite dalyvauti projekte SĖKMĖS RECEPTAI? Kviečiame Jus užpildyti dalyvio anketą.

„Sėkmės receptai” ruduo, galutiniai rezultatai (apibendrinus balsavimą www.ziniuradijas.lt ir Ekspertų komisijos nuomonę)

Apibendrinti Ekspertų komisijos balsavimo rezultatai

Projekte dalyvavusios įmonės:

Apie įmonę:

Teikia buhalterinės apskaitos paslaugas. Įmonė įkurta 2010m.. Vadovas – Laimis Jančiūnas. Darbuotojų skaičius – 8.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

  1. Automatizuoti pardavimai online, be vadybininko.
  2.  Automatizuotas (dalinai) skolų valdymas.
  3.  Zip mygtukas perduodant imonę.
  4.  One click saskaitų apmokejimas

Sprendimai įdiegti 2020 m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Visi šie 2022 m. projektai sutaupė laiko ir žmogiškų resursų. Pagerino paslaugų kokybę ir operatyvumą,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Mes laimingi ir be laimėjimų. Gyvename įdomiai, nes diegiame naujus sprendimus nuolatos, tai mūsų įmonės kasdienybė, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Drąsiai ieškoti, bandyti, keisti, griūti ir atsistoti, nes tik taip tobulėjame.”

Apie įmonę:

Įmonė teikia pažangius ir tvarius pramoninių paviršių valymo sprendimus namams bei Lietuvos ir Europos pramonės įmonėms. Pagrindinis mūsų veiklos tikslas – biologiškai skaidžių ir aktyvių valymo priemonių, saugių aplinkai, gamtai ir žmogui, kūrimas bei gamyba. Vykdydami veiklą, koncentruojamės į modernius, aplinkai draugiškus ir vertę kuriančius sprendimus. Bio-organinės chemijos produktų gamyboje visuomet teikiame pirmenybę natūralioms, gamtai ir žmogui nekenksmingoms medžiagoms. Įmonė įkurta 2012m.. Vadovas – Modestas Steponaitis. Darbuotojų skaičius – 22.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

  • Padedame taupyti elektros energiją Lietuvos pramonės įmonėms. Kuriame ir gaminame pramonei ir profesionalams skirtus valiklius, kurie efektyviai veikia žemoje temperatūroje. Todėl įmonės naudojančios detalių plovimo įrenginius gali taupyti energijos sąnaudas, nes plovimo įrenginiui nereikia stipriai kaitinti plovimo skysčio.
  • Padedame taupyti elektros energiją ir valdyti nenumatytas išlaidas Lietuvos pramonės įmonėms. Atliekame įrenginių plovimo paslaugas, kas lemia, kad gamybinių įmonių įranga veikia optimaliai – ko pasekoje gamyba vyksta be vėlavimo, įranga genda rečiau, energija naudojama optimaliai, išvengiama gaminamos produkcijos kokybės mažėjimo dėl netinkamai veikiančios įrangos.
  • Padedame taupyti elektros energiją ir valdyti nenumatytas išlaidas Lietuvos įmonėms. Teikiame šilumokaičių cheminio plovimo paslaugą. Užtenka vos 1 mm susikaupusių kalkių nuosėdų šilumokaičio vamzdyno sistemoje, kad net 5 proc. padidėtų sunaudojamas energijos kiekis, todėl šilumokaičius išplovus cheminiu būdu, galima išvengti brangaus taisymo ir energijos išteklių eikvojimo.
  • Padedame tausoti išteklius. Kuriame ir gaminame valiklius, kurie gali būti naudojami pakartotinai. Pavyzdžiui, valiklis su mikroorganizmais.

Sprendimai įdiegti  1985  m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Tai yra Bio-Circle filosofija nuo pat šios įmonės gyvavimo pradžios (nuo 1985 m.). Padedame tausoti aplinką, žaliavas, energijos išteklius ir žmonių sveikatą. Visa tai turi lemiamos įtakos, kad šių dienų mūsų veiksmai turėtų kuo mažesnę įtaką mus supančiai aplinkai ir sveikatai, o ateities kartos galėtų gyventi ir grožėtis pasauliu, kurį matome šiandien,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Siekiame griauti nusistovėjusį mąstymą, kad tik nauja detalė yra gera detalė. Iš tiesų, profilaktiškai valoma ir prižiūrima detalė bei įrenginiai tarnauja kurkas ilgiau nei galvojome. Tokiu būdu taupysime ne tik išteklius, bet ir sumažinsime atliekas, sunaudojamą energijos kiekį, sumažinsime išlaidas, tausosime įrangą, kurkas pailgsime įrangos gyvavimo laiką. Taip pat šiais metais minime veiklos Lietuvoje 10-metį, todėl tai būtų tikras įvertinimas ir paskata tolimesniems žaliems projektams, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Krizės gali pastumėti už galimybių ribos, tačiau būtent už jų galime padaryti įvairių atradimų ir išmintingų sprendimų. Kadangi nieko nėra amžino, rekomenduotume atsigręžti į įmonėse naudojamą įrangą ir jų stovį – nes optimaliai veikiantys prietaisai yra taupiai veikiantys prietaisai, o tam visai nebūtina pirkti naujų.”

Apie įmonę:

Įmonė organizuoja pramogas ir ekskursijas visuose pasaulio žemynuose. Įmonė įkurta 2005m.. Vadovas – Vaida Šulniūtė. Darbuotojų skaičius – 7.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

“2016 m. atsisakėme biuro Vilniuje. Po šio „eksperimento” supratome, kad tai- nereikalingi kaštai. Darbuotojų efektyvuvą, produktyvumą skatina tinkamas rezultatų įvertinimas, o ne biure praleistos valandos. Toks žingsnis paskatino įmonę plėsti geografiškai. Iš pradžių dirbę tik su Lietuva, Lenkija ir Latvija, įžengėme į kitus žemynus. 2022 m. dirbame iš Lietuvos, Škotijos, Kipro, Bosnijos ir Hercogovinos, Meksikos, Filipinų, Gambijos, Laoso, Naujosios Zelandijos.

Per mėnesį turime nuo 10 iki 30 praktikantų iš viso pasaulio. Sukūrėme sistemą efektyviai juos priimti, administruoti ir įvertinti nuotoliniu būdu. Tai ypač pasiteisino pandemijos laikotarpiu, kai daug turizmo įmonių užverė duris praktikantams. Pastebime, kad daug įmonių vengia praktikantų dar ir dėl to, kad anot jų- tai didelis laiko resursų investavimas. Jei įmonė nėra tam pasiruošusi- taip. Priešingu atveju tai kaip tik taupo įmonės laiką, pinigus. Dažnai buvusius praktikanantus pakviečiame prisijungti prie komandos. Tai sutaupo begalę laiko atrankoms bei bandomąjam laikotarpiui. Siekiame abipusės naudos,” – rašo įmonės atstovas.

Sprendimai įdiegti  2016  m..

Kuo sprendimas naudingas Jūsų įmonei?:

“Greitai adaptuojamės prie pokyčių. Esame pasiruošę krizėms. Turimę galimybę dirbti su žmonėmis iš viso pasaulio, dalintis skirtingomis žiniomis ir patirtimi,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Mūsų turizmo įmonė pandemijos metu ne tik neuždarė veiklos, bet įvykdė didžiausią plėtrą nuo pat įmonės įkūrimo. Tai mus susitiprino ir esame pasiruošę betkokiai krizei, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Investuokite laiko strategijos ir kaštų revizijai. Įžvelkite galimybę grėsmėse.”

Apie įmonę:

“Nonna vila – lyg pas močiutę. Tai ne tik vieta, bet ir jausmas – kai Tavęs laukia, rūpinasi, lepina, maitina, pasiūlo sveikatos, skonio ar aktyvių pramogų. Mes patys gaminame, kuriame ir įgyvendiname idėjas – esame kartu tiek, kiek jaučiam kad reikia ir kiek norisi Jums. Organizuojame: stovyklas (vaikams ir suaugusiems), renginius (gimtadienius, krikštynas, vestuves, draugų susibūrimus), įmonių mokymus, pirties prof procedūras, šakočio edukacijas, šaudymo pramogą,” – rašo įmonės atstovas. Įmonė įkurta 2020 m.. Vadovas – Aušra Katkauskienė. Darbuotojų skaičius – 2.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimas:

“Įdiegta saulės elektrinė 12kw – energijos visiškai pakanka mūsų poreikiams. Oras-vanduo šildymo sistema,” – rašo įmonės atstovas.

Sprendimai įdiegti  2020 m..

Kuo sprendimas naudingas Jūsų įmonei?:

“Taupu, švaru, tvaru, ekologiška ir žalia,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Sėkmės linkiu visoms įmonėms, o mes siunčiame žinutę, kad kiekviena įmonė atsisuktų į gamtą ir paimtų kuo daugiau, ką mums dovanoja gamta. Laimėti nėra svarbiausia – svarbiausia parodyti, kad net ir labai mažytės įmonės savo sprendimais gali prisidėti prie švaros, ekologijos, gamtos darnos ir savo lėšų protingo  panaudojimo, kad ateityje jų liktų daugiau, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Šiandien daryk tai, kas ateityje padės sutaupyti, o tada ir plėstis. Būkite lankstūs ir nebijokite keisti ir keistis. Investuokite šiandien į atsinaujinančius šaltinius, net jei to ir nebuvote numatę- keiskite planus, nes ateityje už energiją sutaupytos lėšos leis padaryti dar daugiau gerų sprendimų plečiantis.”

Apie įmonę:

“UAB „Mars Lietuva“ yra tarptautinės bendrovės „Mars, Incorporated“ antrinė įmonė. Gargžduose bendrovė turi maisto gyvūnams augintiniams gamyklą, o Vilniuje pardavimų ir rinkodaros padalinį. Šiuo metu įmonėje „Mars Lietuva“ dirba 773 darbuotojai. Gamykloje gaminama WHISKAS®, EXELCAT®, SHEBA® produkcija gyvūnams augintiniams. „Mars Lietuva“ yra viena didžiausių šalies eksportuotojų – joje gaminama produkcija tiekiama į daugiau kaip 30 Europos šalių,” – rašo įmonės atstovas. Įmonė įkurta 1993 m.. Vadovas – Aušra Žemaitienė. Darbuotojų skaičius – 773.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

“„Mars Lietuva“ nuolat investuoja į efektyvumo didinimo ir išteklių taupymo sprendimus – tai susiję su visos korporacijos prioritetu, teikiamu tvariai plėtrai. Išvardinti visus įgyvendintus išteklių taupymo sprendimus būtų sudėtinga, kadangi kai kuriose srityse atlikta dauguma šiuo metu įmanomų technologinių pakeitimų, leidžiančių kone iš kiekvieno likutinės energijos šaltinio paimti energiją įvairioms bendrovės reikmėms. Daug pasiekta elektros taupymo srityje. LED apšvietimas visose bendrovės gamybinėse ir administracijos patalpose įrengtas jau prieš kelerius metus, montuojami būvio ir judesio davikliai, kad sistema automatiškai užgesintų šviesas patalpose, jei jose nėra žmonių. Bendrovė naudoja tik žaliąją elektros energiją ir taiko aukštus reikalavimus įsigyjamos įrangos energetinio efektyvumo klasei. Šilumos taupymo srityje  įgyvendinta keletas svarbių technologinių projektų. Įmonėje maksimaliai panaudojama likutinė energija, kuri susidaro dirbant kompresoriams, autoklavams ir garo krosnims. Likutinė energija naudojama pašildyti vandenį garo gamybai, gamyboje naudojamo karšto vandens paruošimui, patalpų šildymui ir karšto vandens, tiekiamo administracijos pastatui bei valgyklai, paruošimui. Gamyboje dalis likutinės šiluminės energijos surenkama ir per ventiliacijos sistemą. Bendrovė gali apšildyti patalpas nenaudodama jokių papildomų resursų, jei oro temperatūra lauke nenukrenta žemiau 7 laipsnių Celsijaus. Tam panaudojama likutinė energija, per   šilumokaičius surenkama iš gamyboje veikiančių įrenginių. Bendrovė investuoja į technologijas, kurios padeda stebėti ir stabilizuoti garo gamybos procesą, taip mažinant energijos sąnaudas. Tam yra įdiegta energijos monitoringo sistema, leidžianti stebėti energijos sunaudojimą ir nestabilumus. Reguliarūs nepriklausomi energetiniai auditai bendrovei leidžia užtikrinti, kad nuosekliai būtų priimami efektyviausi energiją taupantys sprendimai,” – rašo įmonės atstovas.

Sprendimai įdiegti  2022 m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Nuo 2019m. į energijos taupymo sprendimus investavus per 450 tūkst. eurų, dujų sunaudojimas mažėja dešimtimis ir šimtais tūkstančių kubinių metrų: pavyzdžiui, 2019 m. buvo sutaupyta 100,5 tūkst. kub. metrų, šiais metais bus sutaupyta apie 80 tūkst. kub. metrų dujų. Apytikriai per 2019-2022 m., diegiant įvairius taupymo sprendimus, įmonė sutaupė apie 645 tūkst. eurų,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

„Mars Lietuva“ įdiegti kompleksiški energijos taupymo ir efektyvumo didinimo sprendimai gali tapti gerosios praktikos pavyzdžiu daugeliui kitų gamybinių įmonių, kurios dar nesiėmė analogiškų veiksmų. Dabartinėmis aplinkybėmis, rinkoje šuoliuojant energetikos resursų kainoms, ypač svarbu ne tik stabilus energijos tiekimas, bet ir jos taupus bei efektyvus naudojimas, įskaitant perteklinės energijos įdarbinimą, kad nebūtų švaistomas nė vienas energijos džaulis, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – „Mars Lietuva“ rekomenduoja išsikelti konkrečius energijos suvartojimo ir taupymo tikslus bei jų nuosekliai siekti. Svarbu kompanijos viduje reguliariai komunikuoti apie šiuos tikslus, kad įsitraukimas į tvarumo, taupymo bei efektyvumo didinimo iniciatyvas darbuotojams taptų natūralus. Labai naudingas įrankis – „Kaizen“ metodo taikymas energijos taupymo srityje.”

Apie įmonę:

Įmonė perka ir parduoda naudotą kompiuterinę įrangą, teikia kompiuterinės įrangos nuomos paslaugą, atlieka duomenų naikinimo paslaugą, neatlygintinai mažina atliekų susidarymą. Įmonė įkurta 2010 m.. Vadovas – Arnas Bebrauskas. Darbuotojų skaičius – 15.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

“Jau kelis metus pradėjome taupyti laiką ir didinti įmonės efektyvumą investuodami tik į kokybiškas, darbui reikalingas priemones bei įrengimus. Ypač teikiant pirmenybę įrengimams bei primonėms pagamintoms Europos sąjungoje,” – rašo įmonės atstovas.

Sprendimai įdiegti 2020 m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Visi šie sprendimai padeda taupyti laiką, nes nebereikia pastoviai stabdyti įmonės procesų dėl sulūžusios įrangos ar priemonių kokybiškai neatliekančių savo darbo,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Nes laimėjimai po vieną nevaikšto, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Reikia pradėti remti ir pasitikėti savo regiono, savo ekonominės erdvės įmonėmis, kurios gamina labai kokybiškus įrengimus bei
priemones skirtus efektyvinti įmonės procesus. Jeigu pinigai liks EU ekonominėje erdvėje iš to labai didelės
ekonominės naudos turės kiekvienas EU pilietis ir kiekviena EU įmonė.”

Apie įmonę:

Konceptuali desertinė, kuri savo gaminiuose nenaudoja cukraus ir kvietinių miltų. Įmonė įkurta 2020 m.. Vadovas – Deividas Šalnis. Darbuotojų skaičius – 4.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

“Grąžinome gamybą į savo pirmąją vietą Vilniaus Naujamiesčio mikrorajone, kur ir prasidėjo „Daktaro Deserto” kelias, bet staigiai išaugusios pardavimų apimtys, privertė ieškoti didesnės virtuvės. Nusprendėme atrėžti dalį kavinės patalpų gamybai ir dabar turime optimalaus dydžio labai efektyviai išnaudojamas gamybines patalpas, jaukią kavinukę bei parduotuvėlę su maksimaliai kokybiškais, vietoje gimstančiais desertais. Sutaupome ne tik logistikai (nebereikia kasdien transportuoti gaminių iš kito Vilniaus galo), bet tuo pačiu šildymo sezono metu neišleisime nei cento. Pasiskaičiavome, kad visoms desertinės patalpoms prišildyti net ir per didžiausius šalčius užteks virtuvės gamybos įrenginių skleidžiamos šilumos. Iki šiol šaltąjį sezoną patalpas šildydavome elektra,” – rašo įmonės atstovas.

Sprendimai įdiegti 2022 m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Visų pirma, jau dabar patiriame finansinę naudą. Sutaupome lėšų, kurias skirdavome logistikai. Taip pat sutaupome nemažai darbuotojų laiko, kurį jie skirdavo suruošti krovinius išvežimui ir juos priimti. Tapom draugiškesni gamtai. Klientai dažnai kaip privalumą pamini tai, kad desertai gaminami vietoje ir mieliau renkasi mūsų produkciją. O šalutinį gamybos įrenginių produktą – šilumą – panaudodami patalpoms šildyti taip pat sutaupysime tiek finansų, tiek puoselėsime tvaresnes idėjas,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Kadangi esame pavyzdys, kad įgyvendinti pozityvius pokyčius ir tuo pačiu sutaupyti gali būtu labai paprasta ir galimybės visada yra šalia, tereikia apsidairyti, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Skirti laiko išlaidų analizei ir paieškoti kūrybiškų procesų optimizavimo galimybių.”

Apie įmonę:

INREAL grupė plėtoja unikalius nekilnojamojo turto (NT) projektus bei teikia bene plačiausią Lietuvoje NT paslaugų spektrą 11-oje šalies miestų. Per 28 veiklos metus įgyvendinta virš 70 įvairios paskirties nekilnojamojo turto projektų, kurie pelnė pripažinimą ir apdovanojimus Lietuvos bei tarptautiniuose konkursuose. INREAL ženklas pozicionuoja kūrybiškumą kaip esminę vertybę dinamiškame verslo pasaulyje. Įmonė įkurta 1994 m.. Vadovas – Andrius Anusauskas. Darbuotojų skaičius – 60.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

“INREAL grupėje turime išsikėlę ne vieną medžiaginių resursų taupymo tikslą, tačiau vienas svarbiausių nemedžiaginių resursų yra darbuotojų laikas, kuris skiriamas produktyviai veiklai. Grupės įmonės jau seniai taikė gana laisvą darbuotojų darbo biure grafiką, kai žmonės galėjo rinktis, kada pradėti ir kada užbaigti darbo dieną, tačiau dveji pandemijos metai ir nuotolinio bei hibridinio darbo formų įsigalėjimas atskleidė naujas galimybes laiko taupymui. Vilnius – nemažas miestas, todėl kelionė į darbą, važiuojant iš miesto pakraščių į centrą ir atgal, ne tik kamščių metu, užtrunka. Išlaikant hibridinį darbo modelį net ir pasibaigus pandemijai, įvyksta ne tik natūralus laiko, bet ir kitų resursų, pavyzdžiui, degalų, sutaupymas. Tiesa, regioninių biurų darbui tai esminės įtakos nepadarė, nes mažesnių miestų gyventojams nekyla tokios susisiekimo problemos, kaip vilniečiams. Didžioji dalis INREAL grupės darbuotojų – aukštos kvalifikacijos,  gebantys prisiimti atsakomybę už įmonės tikslus ir procesus, prisiderinti vieni prie kitų ir susikurti segmentinius-projektinius-komandinius darbo modelius, kai dalis jo vyksta grupėmis – gyvai arba on-line, kita dalis – individualiai. Paleisti savieigai darbo organizavimą iš pradžių atrodė kaip rizika, bet pasitikėjimas žmonėmis kuria didelę motyvaciją ir sugrįžta realia ir tvaria pridedamąja verte. Kita taisyklė, taupanti laiką, kurią įsivedėme metų pradžioje –
susitikimų trukmė. Skatiname vieni kitus planuoti ir pasirengti susitikimams, pasitarimams taip, kad jie praeitų kaip įmanoma efektyviau ir užtruktų ne daugiau kaip 30 minučių. Kas antrą savaitę turime visos grupės darbuotojų 30 minučių on-line susitikimus, kurių metu labai koncentruotai aptariame svarbiausius įvykius. Tokiu būdu be kitų korporatyvinių tikslų mažomis laiko sąnaudomis palaikomas vienodas darbuotojų žinojimo lygis ne tik Vilniuje – veiklos epicentre, bet ir regionuose,” – rašo įmonės atstovas.

Sprendimai įdiegti 2019 m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Jeigu laiko taupymą skaičiuotume paprasta aritmetika, tai kiekviena sutaupyta darbuotojų laiko minutė, kurią jie praleidžia dirbdami, o ne sėdėdami kamščiuose, sukurtų papildomą minutę. Tačiau šioje „formulėje“ svarbesnė yra pridedamoji vertė, kylanti iš geros darbuotojų savijautos, jų pasitenkinimo darbu ir santykiu su įmone. Tvariose veiklose, kur svarbus ilgalaikis rezultatas, kur žmonės dirba ne tiek fizinį, kiek protinį darbą, šis santykis yra ypatingas trigeris efektyvumui,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“INREAL grupė jau seniai taikome principą „dirbame darbus, ne valandas“. Turėdami ilgametę patirtį matome augančio darbo efektyvumo tendenciją. Laiko taupymas kuria sąsajas su kitomis tvarios veiklos sritimis, jas stiprina ir plečia. Vertėtų pabrėžti, kad taupomas ne tik darbo, bet ir asmeninis žmonių laikas. Darbuotojas, be įtampos galintis išspręsti kilusius asmeninius reikalus dienos metu, „pasivys“ darbus greičiau ir kokybiškiau. Mūsų pavyzdys gali padėti kitoms įmonėms ryžtis pokyčiams, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Pirmiausia – suburti profesionalių, atsakingų žmonių komandas ir pasitikėti jomis. Leisti darbuotojams patiems išsigryninti tikslus, siekti jų, paskirstyti savo laiką, dirbti taip, kaip jie gali geriausiai. Tai pasiekiama kalbantis, derinantis, randant bendrumą bei sutariant dėl kompromisų, ir tai – viena stipriausių motyvacijų, kuri taupo įmonių resursus ir kuria pridedamąją vertę.”

Apie įmonę:

Green Whale prekės ženklas – tai kruopščiai atrinktos kokybiškos priemonės kasdienai be plastiko. Siūlome tvarias, aplinkai draugiškas priemones sportui, laisvalaikiui, burnos ir kūno higienai, namų švarai, dekorui. Įmonė įkurta 2021 m.. Vadovas – Aušra Zaikauskienė. Darbuotojų skaičius – 1.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

“Įmonės veiklai vykdyti nesinuomojame atskiro sandėlio – Green Whale prekės yra sandėliuojamos namų garaže, taip taupomi finansiniai resursai, nes papildomai nereikia mokėti nei už patalpų nuomą, nei už
elektros energiją ar šildymą. Green Whale partnerių darbo vietos yra nuotolinės – taip yra taupomi
finansiniai resursai, nes nenaudojamas kuras, siekiant nuvažiuoti iki ofiso, nereikia papildomai mokėti už šildymą ar elektros energiją. Gautus užsakymus padeda pakuoti sūnūs, o ne samdyti darbuotojai – tokiu
būdu taupomi finansiniai ir žmogiškieji resursai.

Apskritai Greenwhale prekės ženklo konceptas yra mažinti vartotojiškumą, skatinant įsigyti ilgaamžes, daugkartines bei tvarias prekes. Green whale produktai – tai tvarios, aplinkai draugiškos priemonės sportui, laisvalaikiui, burnos ir kūno higienai, namų švarai, dekorui. Naudodami šias priemones sutaupysite laiko, finansų ir išmetamo plastiko atliekų,” – rašo įmonės atstovas.

Sprendimai įdiegti 2021 m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Visi paminėti dalykai visų pirma, padeda sutaupyti finansiškai, kadangi įmonė nepatiria papildomų išlaidų mokėdama už patalpų nuomą, darbo vietų nuomą ar elektros, šilumos energiją. Taip pat skatinamas ir šeimos narių įsitraukimas į bendrą šeimos verslą,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Nes Green Whale siekia mažinti vartotojiškumą, skatinant įsigyti ilgaamžes, daugkartines bei tvarias prekes. Šiais sparčiai didėjančio vartotojiškumo laikais yra kaip niekada svarbu naudoti kokybiškas ir aplinkai draugiškas priemones. Tikimės, jog įkvėpsime žmones žengti bent nedidelį, tačiau svarbų žingsnį tvarios kasdienybės link. Galbūt tai padės mums visiems tapti draugiškesniems aplinkai, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Būti kūrybiškiems ir ieškoti paprastų sprendimų.”

Apie įmonę:

Mažmeninė prekyba- 35-ių pard. tinklas, restorano veikla, UAB “Ukmergės duona” savininkai, nekilnojamo turto nuoma. Įmonė įkurta 1996 m.. Vadovas – Angelė Andrikonienė. Darbuotojų skaičius – 185.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

“Apšvietimas, šaldymo įranga, šildymas. Svarstome galimybę ant stogų įsirengti saulės baterijas ir pirkti dalį vėjo parkų,” – rašo įmonės atstovas.

Sprendimai įdiegti 2022 m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Sąnaudų mažinimas ir naudinga investicija,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Esame atsakinga bendruomenė, kurį visus sprendimus derina su darbuotojais ir nepamiršta jiems už tai padėkoti, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Svarstyti visas galimybes, net ir tas kurios atrodo mažai tikėtinos…”

Apie įmonę:

Aukštos kokybės pramoninių įrengimų, jų komponentų vienetinių ir serijinių detalių projektavimas ir gamyba programinio valdymo frezavimo ir tekinimo staklėmis (CNC). Įmonė įkurta 2016 m.. Vadovas – Povilas Vilimas. Darbuotojų skaičius – 6.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

“Įgyvendinti:
1) Tiekimo optimizavimas CO2 atžvilgiu- pirkimai daromi atsižvelgiant į galimą CO2 pėdsaką (perkamos ilgaamžiškesnės prekės, prekių atvežimas kombinuojamas).
2) Šalutinio produkto pardavimas, kaip žaliava. Apdirbant metalą ir plastiką, lieka atraižos, jos yra priduodamos pakartotinai metalo ar pastiko gamybai.
3) Energijos ir išteklių taupymas gaminant didesnėmis partijomis.
4) Pisuaras tualete- vienareikšmis vandens taupymo būdas. Pisuaras, tarkime, kainuoja 150 eur, o vandens sutaupo per nuleidimą apie 7 litrus.
5) Popieriaus/ pastiko rūšiavimas arba pakartotinis naudojimas.
6) Nustatymas, kad spausdintuvai/ kompiuteriai užmigtų automatiškai po kažkurio laiko, jei yra nenaudojami.

Planuojami įgyvendinti:
1) Šalutinio produkto, likučių, broko pardavimas, kaip galutinis produktas. Pvz lieka 10 cm ilgio aliuminio cilindras ar plieno drožlės – toks produktas parduodamas, kaip galutinis vartotojui. Yra poreikis, tačiau maža pasiūlos rinkoje.
2) Sofistikuotos planavimo programos idiegimas į gamybos ir pardavimo  procesus. Tai ypač pakels efektyvumą ir sutaupys dar daugiau lėšų,” – rašo įmonės atstovas.

Sprendimai įdiegti 2021 m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Įgyvendinti ir būsimi sprendimai, ne tik, kad taupo, bet ir uždirba tiesiogiai,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Nes mūsų įmonė apima keleta taupomų skirtingų išteklių ir net įveikliną uždarbiui, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Prisiminti, kad sutaupytas euras nėra uždirbtas euras. Todėl reikia periodiškai peržiūrėti procesus ir ten ieškoti šalutinių uždarbio galimybių arba ilgalaikio tvarumo, kuris atsiperka.”

Apie įmonę:

Mažmeninė prekyba. Įmonė įkurta 2015 m.. Vadovas – Aloyzas Beržanskis. Darbuotojų skaičius – 67.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

“Pakeitėme senas lempas į LED taupančias lempas, pradėjome įgyvendinti saulės jėgainės projektą 100 KW,” – rašo įmonės atstovas.

Sprendimus planuojama baigti diegti 2023 m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Sutaupysime lėšų už sunaudotą elektros energiją, tausosime gamtą,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Mes siekiame inovacijų ir pasikeitimų mūsų aplinkoje ir mūsų mastyme, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Būti drąsiems, nebijoti sunkumų.”

Apie įmonę:

Esame logistikos technologijų startuolis, savo veiklą išplėtęs karantino metu. Sukūrėme nuomos principu veikiančią IT sistemą gamybos ir prekybos kompanijų logistikai valdyti.  Veikiame jau 20 šalių, aktyviai plečiamės JAV. Mūsų įrankis padeda gamybos ir prekybos bendrovių logistikos/sandėlių skyriams sutaupyti 70 proc. operacinio darbo, 60 proc. pagerinti procesų atsekamumą ir 10-15 proc. sutaupyti žmogiškųjų resursų išlaidų. Mūsų sprendimas ypač paklausus recesijos metu dėl tvarumo tikslų,” – rašo įmonės atstovas. Įmonė įkurta 2016 m.. Vadovas – Jevgenij Polonis. Darbuotojų skaičius – 35.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

“Mūsų įrankis padeda mažinti CO2 emisijas sandėlių kiemuose, efektyvinti procesus, tai taupant resursus ir kaštus. Taupyti energijos sąnaudas,” – rašo įmonės atstovas.

Sprendimai įdiegti 2016 m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Mūsų įmonė yra sprendimo kūrėjai, nauda ir vertė perduodama gamybos ir prekybos įmonėms,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Esame vienas sekamiausių logistikos technologijų startuolių Baltijos šalyse, taip pat Europoje. Mūsų sprendimo naudas jau skaičiuoja daugiau nei 150 klientų visame pasaulyje.Jei kompanijos teigia sutaupančios 70 proc. operacinio darbo su mūsų sprendimu, pagalvokite, kiek galima sutaupyti įmonės lygmenyje skaitmenizuojant ir diegiant tokio pobūdžio efektyvinančius sprendimus kitose tiekimo grandinės dalyse, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Pirmiausia – įsivertinti, ar krizinis laikotarpis nėra geriausias laikas efektyvianti veiklą skaitmenizuojant procesus. Skaitmenizacija dažnai yra investicijos eilutėse, tačiau mūsų manymu tai turėtų atsirasti sąnaudų taupymo eilutėse, nes tai būtent įrodo mūsų klientų patirtis..”

Apie įmonę:

“Kuriame programėlę, kurios sistema padės lengviau ir greičiau atrasti tinkamiausią psichikos specialistą,” – rašo įmonės atstovas. Įmonė įkurta 2022 m.. Vadovas – Rimas Povilaitis.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

“Žinome, jog norintys sau padėti užtrunka ilgai kol atranda specialistą ir ne visada iš pirmų kartų pasiseka atrasti sau tinkamą. Programėlės suderinamumo pagalba žmogus galės daug paprasčiau ir greičiau atrasti sau tinkamiausią psichikos specialistą. Mūsų sukurta suderinamumo sistema padės sutaupyti ne tik laiko ieškant, ar išsirenkant specialistą, bet ir tuo pačiu konsultuojantis, nes tai bus galima daryti ir programėlėje nuotoliniu būdu,” – rašo įmonės atstovas.

Sprendimai įdiegti 2022 m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Tiesą pasakius tai naudos įmonei neneša, bet patys esame susidūrę su problema, kai ieškome pačio geriausio varianto ir užtrunkame labai ilgai. Laiku atrastas tinkamas psichikos specialistas gali ne tik padėti gerinti psichikos sveikatą, bet ir išgelbėti gyvybę. Norime spręsti šią problemą ir tikime, jog programėlė, tai išspręs,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Tikime, jog kiekvienas esame susidūręs, ar turime savo artimoje aplinkoje su neigiamomis psichikos sveikatos patirtimis. Mūsų tikslas, jog emocinė savijauta kiekvienam taptų prioritetu ir manome, jog su jūsų reklamos pagalba, mums pavyktų eiti link šio tikslo greičiau, bei efektyviau, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Įsiklausymas į savo rinką, gali sutaupyti daug būsimų klaidų, bei taip pat žinome, jog spėliojimus reikia keisti faktais.”

Apie įmonę:

“Užsiimame kapų priežiūra visoje Lietuvoje. Sezoninė, dviejų ar vieno karto kapų priežiūros paslaugą užsakant internetu. Šiai dienai esame vieninteliai, kurie skaidriai rodome visas paslaugų kainas su aiškiais pasirinkimais. Nereikalingi pokalbiai, žinios, susitikimai vietoje, jog surastumėme ir sutvarkytumėme kapavietę (siunčiame nuotraukas „Prieš” Ir „Po”). Tai populiarėjanti paslauga. Didelei auditorijai tai naujiena, kita vertus
tai senas verslas su mūsų nauju požiūriu,” – rašo įmonės atstovas. Įmonė įkurta 2021 m.. Vadovas – Rūta Matulienė.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

“Skirtumas nuo ilgai dirbančių įmonių, aš verslą pradėjau iškart žinodama jog diegsiu įvairius sprendimus mažinant taršą, kurios kapų versle – daug. Pagrindą žinių suteikė aktyvus dalyvavimas 1,5 m mokymosi programos /seminarai Inovacijų agentūroje, taip pat diskusijos naujai mano ir partnerės kuriamame socialiniame versle – uždaros 8-12 verslininkų grupės „augu versle” (šiuo metu aktyvi viena grupė ir palaipsniui renkamos dar 4rios grupės, sprendžiama vienišumo problemą, kuriant ir auginant verslus). Mūsų įmonei praėjo metai – 1nas sezonas. Samdome 5 žmones skirtinguose regionuose individualios veiklos pagrindu. Kadangi žmonės išsibarstę regionuose, tokiu būdu skatinamas mažesnis važinėjimas dideliais atstumais ir sutaupomas kuras.

Vienas iš jau veikiančių sprendimų – mūsų panaudotus vazonus, gražiname antram gyvenimui savo partneriams – gėlių ūkiams. Kaip tik pasirašėme sutartį su viena Vilniaus kolegija ir ieškosime – sinergijos mokslas ir verslas tvarume. Kaip pavyzdys: išplėsti projekto grąžinti vazonus antram gyvenimui erdvę, ne tik mūsų naudojamus bet ir visus kapinių ir nauji inovaciniai sprendimai,” – rašo įmonės atstovas.

Sprendimai įdiegti 2022 m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Kalbant apie kurą yra pasirinkimas samdyti mažiau žmonių ir daug iškastinio kuro, kitas samdyti daugiau žmonių iš regionų ir mažiau kuro. Pasirinkome mano nuomone kelią padėti žmonėms regionuose ir
mažiau taršos. Vazonų grąžinimas. Viena vertus nėra patogus sandėliavimas, tačiau kiekvienas narys žino kaip prisideda prie gamtos saugojimo jaučiasi labiau prisidedantis prie gamtos saugojimo, tas suartina. O bendrystė su ūkiais padeda sustiprinti ryšį, ūkiams tai ir kaštų mažinimas,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Tikiu yra vertesnių įmonių laimėti pagal sutaupytus finansus, ilgą verslo auginimą, tačiau mes esame verti jog lygiaverčiai ieškome kaip sutaupyti ir kaip būti socialiai atsakingiems. Norime parodyti, pradedantys verslai irgi ieško sprendimų kaip prisidėti tvarume, kalbame ir ieškome bendraminčių. Tikimės jog radijo klausytojai pasidalins savo įžvalgomis/ pasiūlymais, o gal yra verslai kurie mums turi pasiūlyti sinergijos projektų. Kaip kapus padaryti kuo švaresniais ir mažiau taršiais? – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Sėkmės receptą turi visi – turi idėją ir ją įgyvendini. Paprasta, tačiau paprasti dalykai gąsdina. Palinkėsiu verslams turėti įtraukius darbuotojus, kurie tiki įmonės vertybėmis ir kuria „sėkmės recepto” idėjas.”

Apie projektą

„Circuloop“ – tai projektas, kuris orientuosis į žiedine ekonomika paremtų produktų ir paslaugų vystymą. Projekte bus siekiama padėti įmonėms ir startuoliams kurti ir tobulinti produktus bei paslaugas pasitelkiant žiedinį dizainą. Dalyvauti kviečiamos visos įmonės ir startuoliai, norintys savo produktą kurti būtent žiedinės ekonomikos principu – mažinant aplinkos taršą, bet tuo pačiu generuojant pelną.

Projekto metu dalyviai įgis žinių apie žiedinę ekonomiką ir žiedinį dizainą, lydimi mentorių kurs žiedine ekonomika paremtus sprendimus savo produktams ar paslaugoms, konsultuotis su įvairių sričių ekspertais. Dalyviai taip pat bus kviečiami keistis idėjomis ir žiniomis su kitais projekto dalyviais. Mažiausiai du projektai gaus papildomą finansinę pagalbą  produkto dizaino paslaugoms ir prototipo gamybai, o sėkmingiausi du projektai – dizaino intelektinės nuosavybės apsaugos registravimui. Registracija norintiems dalyvauti projekte prasidėjo gruodžio 1 d.. Projekto įgyvendinimo metai – 2023m.. Vadovas – Jonas Liugaila.

Įgyvendinti ar ketinami įgyvendinti energiją ir/ar kitus resursus taupantys sprendimai:

“Produkto ar paslaugos dizaino sprendimai gali prisidėti prie energijos taupymo,” – rašo įmonės atstovas.

Projektas bus įgyvendintas 2023  m..

Kuo sprendimai naudingi Jūsų įmonei?:

“Tai žiedinę ekonomiką skatinantis projektas,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl projekte turėtų laimėti būtent ši įmonė?:

“Kažkas super naujo, kas turės didelės įtakos jau artimoje ateityje, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Kad laikas įvykdyti transformaciją iš dabartinės ekonomikos į žiedinę ekonomiką jau atėjo.”

Projekte SĖKMĖS RECEPTAI norinčios dalyvauti įmonės anketa

PROJEKTĄ REMIA

© 2023 Sėkmės receptai | Žinių radijas

© 2023 Sėkmės receptai | Žinių radijas