Kodėl žmonės moka už keliones pėsčiomis?

Masinių pėsčiųjų žygių organizatoriams žinia apie karantiną buvo ir bloga, ir tuo pačiu gera. Bloga, nes uždrausti masiniai renginiai, tačiau geroji šios situacijos pusė – prasidėjus pandemijai daugelis miesto asfaltą išmainė į pasivaikščiojimą gamtoje. Tad beliko sugalvoti, ką parduoti tiems, kurie pradėjo ieškoti naujų pažintinių takų.

Laidoje dalyvauja pėsčiųjų žygių organizatorius „TrenkTuro“ vadovas Deividas Urbonavičius.

Ar desertas gali būti ne tik skanus, bet ir sveikas?

Savo sėkmės receptu dalinsis vienos desertinės įkūrėjas, kuris kartu su bičiuliu išdrįso imtis naujo verslo per patį karantiną. Kai vieni mažino apsukas, rinkos naujokai vos spėjo suktis ir ilgino darbo laiką. Naujoko sėkmė ar gerai apgalvota taktika?

Laidoje dalyvauja vienas iš bendrovės „Daktaras desertas“ įkūrėjų Marius Dijokas.

Kaip per karantiną į viešbutį privilioti vietinius gyventojus?

„Iš pradžių tapome „karo ligonine“, o vėliau tiesiogine to žodžio prasme mes pramušėme sienas, kad pas mus galėtų apsistoti daugiavaikės šeimos“, – sako bendrovės „Via Unica“, kuri Panevėžyje valdo viešbutį  „Romantic“, vadovė Dovilė Šipelienė.

Kaip per vieną parą automobilių nuomotojai tapo siuntų išvežiotojais

Savo sėkmės receptu dalinsis dar viena bendrovė, kuri rado sprendimą, kur įdarbinti savo nuomojamus automobilius, kai prasidėjus pandemijai gyventojai sustabdė keliones po Lietuvą ir užsienio šalyse.

Laidoje dalyvauja bendrovės „Autonuoma.com“ vadovas Dovydas Mickus.

M. Jonuškis: per pandemiją mes susirinkome atleistus talentingiausius protus

Per pandemiją viešbučių ir restoranų sektorius nukentėjo labiausiai. Nepaisant to, profesionalams skirtų nerūdijančio plieno virtuvių gamintoja sako šių metų pirmą ketvirtį skaičiuojanti rekordines apyvartas. Kokie sprendimai leido ne tik išgyventi, bet ir paaugti per pandemiją?

Apie tai kalbėsime su bendrovės „Novameta“ vadovu Mindaugu Jonuškiu.

Kas per pandemiją perka tulpes?

Prasidėjus pandemijai, nukrito gėlių paklausa, todėl Olandijos gėlių augintojai kasdien buvo priversti naikinti milijonus gėlių. Su šiuo iššūkiu, kai tavo užaugintų gėlių staiga nebereikia niekam, susidūrė ir gėlių augintojai Lietuvoje.

Kas išgelbėjo Lietuvos tulpių augintojus? Apie tai pokalbis su gėlių augintoju, internetinio puslapio geles.lt įkūrėju Robertu Laniausku.

Ką veikti ir kur keliauti per pandemiją Lietuvoje?

Sustojus kelionėms į užsienio šalis, dažnas ėmė ieškoti alternatyvų ir galimybių keliauti Lietuvos viduje. Tokie pandemijos pokyčiai tapo veiklos tramplinu Lietuvos turizmo, laisvalaikio ir kultūros naujienų portalui „We Love Lithuania“. Kaip skatinti keliones ir turizmą bei įkvėpti žmonėms optimizmo net karantino laikotarpiu? Į klausimą atsakys ir savo sėkmės receptu pasidalins portalo vadovas Simonas Rudaminas.

Kas per pandemiją perka tulpes?

Prasidėjus pandemijai, nukrito gėlių paklausa, todėl Olandijos gėlių augintojai kasdien buvo priversti naikinti milijonus gėlių. Su šiuo iššūkiu, kai tavo užaugintų gėlių staiga nebereikia niekam, susidūrė ir gėlių augintojai Lietuvoje.

Kas išgelbėjo Lietuvos tulpių augintojus? Apie tai pokalbis su gėlių augintoju, internetinio puslapio geles.lt įkūrėju Robertu Laniausku.

Kaip per pandemiją atsidurti populiariausių restoranų sąraše?

Net ir uždarius vieną restoraną ir praradus nemažai pinigų, įmanoma atsitiesti ir planuoti restorano tinklo plėtrą – tuo įsitikinęs meksikietiško restorano „No Forks“ įkūrėjas ir virtuvės šefas Lukas Tranavičius. Restorano savininkas dalinsis savo sėkmės istorija ir receptais, kurie padeda išgyventi per pandemiją.

Kaip pasikeitė žmonių įpročiai užsidarius sanatorijoms?

Pandemija uždarė sanatorijas ir SPA centrus. Bendrovės „Mėta“ vadovas teigia, jog šalyje įvedus karantiną, bendrovė neteko 40 proc. pajamų, nes iki pandemijos nemažą dalį savo gaminamos produkcijos – eterinius aliejus ir vaistažolių arbatas – parduodavo sanatorijoms.

Apie iššūkius ir naujas galimybės laidoje „Sėkmės receptai“ kalbėsime su bendrovės „Mėta“ vadovu Mindaugu Vyskupaičiu.

Ar apsimoka organizuoti virtualius sporto renginius?

Savo sėkmės receptu dalinasi įmonė “Maratomanija”. Įmonės veikla – sporto renginių, daugiausiai bėgimo maratonų, organizavimas. Iki karantino visus savo organizuojamus renginius įmonė siekė paversti didelėmis miestų šventėmis, o šalyje paskelbus karantiną, tai tapo neįmanoma. Tad įmonės vadovui kilo idėja – didelius bėgimo renginius paversti virtualiais renginiais ir taip nesustabdyti įmonės veiklos. Kaip sako įmonės direktorius, “įmonė tapo virtualių bėgimų pradininke ir pioniere Lietuvoje, parodė, kad realių renginių uždarymas negali sustabdyti žmonių noro judėti ir sportuoti“.

Kas tai yra virtualieji sporto renginiai ir kodėl tai tapo sprendimu įveikiant karantino iškeltus iššūkius, laidoje „Sėkmės receptai“ kalbamės su įmonės „Maratomanija“ vadovu Valdu Šmaižiu.

Brangių statybinių įrankių pardavimas internetu – misija įmanoma?

Savo sėkmės receptu dalinsis įmonė „Festool LT“. Bendrovė prekiauja elektriniais įrankiais, skirtais profesionaliems staliams, dailidėms, vidaus apdailos specialistams. Prekės išties specifinės, todėl jų prekybai, anot bendrovės atstovų, yra būtinas gyvas bendravimas su potencialiais pirkėjais. Kokie sprendimai leido įmonei toliau tęsti savo veiklą karantino metu?
Apie tai laidoje „Sėkmės receptai“ kalbėsime su  „Festool LT“ direktoriumi Gintaru Čepononiu.

Renginių organizatorė: ne tik išgyvenome, bet ir davėme darbo kitiems

Tik prasidėjus karantinui, renginių organizavimo įmonės atsidūrė „mirtininkų“ sąraše.  Pasirinkimai buvo du – arba nutraukti veiklą, arba ieškoti naujų, netradicinių sprendimų.
Savo sėkmės receptais dalinsis įvykių rinkodaros agentūros „UP“ direktorė Vilma Balčiūnienė.

PROJEKTĄ REMIA

Projekte dalyvaujančių įmonių finansinę sveikatą vertina UAB „Scorify“