Kam pandemijos metu pasitarnavo „Klaipėdos naftos" talpyklos?

Prasidėjus pandemijai, visame pasaulyje sumažėjo žmonių mobilumas, todėl atitinkamai susitraukė ir naftos produktų paklausa. Kaip tai atsiliepė naftos krovai? Ar tiesa, kad „Klaipėdos nafta” pandemijos pradžioje savo talpyklose gamino dezinfekcinį skystį?

Laidoje dalyvauja „Klaipėdos naftos” generalinis direktorius Darius Šilenskis.

Kaip pandemija keičia mažmeninę prekybą?

Laidoje dalyvauja bendrovės „Lemona“ vadovė Vaida Joneikienė.

Kaip pandemiją atlaikė kvapų rinkodaros sprendimų kūrėjai?

Dar iki pandemijos įmonės „Altum Sensum” įkūrėjai siūlė kvapų rinkodaros sprendimus verslui. Užsidarius fizinėms parduotuvėms, kvapų rinkodaros specialistams teko ieškoti naujų sprendimų. Apie iššūkius ir išmoktas pamokas pandemijos metu kalbamės su „Altum Sensum” vadovu Ernestu Kuprinsku.

Savo nuomininkams nuomos kainą sumažino 100 proc. Ar pasiteisino?

Prasidėjus karantinui, visa prekyba persikėlė į internetą. Prekybininkai, parduodantys apdailos ir interjero prekes sprendė dilemą – o kaip internetu parduoti plyteles, grindų parketą, santechniką ar šviestuvus, kurios prieš perkant norisi pamatyti gyvai?

 Apie iššūkius ir sprendimus kalbamės su komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo įmonės MC grupė vadovu Audriumi Mockumi.

Kodėl Lietuvos senjorams skirtas žurnalas spausdinamas užsienyje?

Pandemija tapo iššūkiu ne tik įmonėms, bet ir žurnalų leidėjams, kurie tiesiogiai priklausomi nuo reklamos užsakovų. Nemokamo senjorams skirto žurnalo „60 plius” leidėja, nepaisant visų sunkumų, nusprendė ir toliau tęsti pradėtą veiklą.

 Savo sėkmės receptais dalinasi bendrovės „60 plius” vadovė Laura Balčiūtė.

Ko reikia, kad per pandemiją pradėtas verslas būtų sėkmingas?

Savo sėkmės receptu dalinsis diskgolfo sporto prekių parduotuvės įkūrėjas, kuris imtis naujo verslo ryžosi prasidėjus pandemijai. Diskgolfas dar iki pandemijos buvo įvardijama kaip sparčiausiai pasaulyje auganti sporto šaka. Lietuvoje susidomėjimas ja stipriai išaugo prasidėjus pandemijai – tai viena iš nedaugelio sporto šakų, kuria galima užsiimti ir karantino metu.

 Laidoje dalyvauja internetinės parduotuvės discshop.eu įkūrėjas Paulius Balsys.

Kodėl per pandemiją išaugo personalo specialistų poreikis?

Laidoje „Sėkmės receptai” personalo sprendimų bendrovės vadovė dalinsis atrastais būdais, kaip išsaugoti savo darbuotojų emocinę sveikatą dirbant per nuotolį.

Laidoje dalyvauja bendrovės „Man Power” vadovė Božena Petikonis-Šabanienė.

Kur keliauja koronavirusu galimai infekuotos atliekos?

Su pandemijos iššūkiais teigia susidūrusi ir pavojingų atliekų tvarkymo įmonė. Kur keliauja medicininės atliekos, kurios yra galimai infekuotos koronavirusu ir ar lengva rasti darbuotojų, norinčių ir galinčių dirbti šį darbą?

Apie tai pokalbis su pavojingų atliekų tvarkymo įmonės „Toksika” komercijos vadovu Luku Andronavičiumi.

Pandemija – tinkamiausias metas pasižiūrėti į save iš šalies?

Su karantino iššūkiais teigia susidūrusi ir viena skaitmeninės rinkodaros agentūra. O taip atsitiko dėl to, kad didelį jos klientų ratą sudarė turizmo ir viešbučių sektoriaus bei renginių organizavimo įmonės. Kokius teko priimti sprendimus, norint išsaugoti verslą?

Laidoje dalyvauja skaitmeninės rinkodaros agentūros RAIBEC vadovas Remigijus Kuliešius. 

Ar įmanoma išmokti chorinio dainavimo nuotoliniu būdu?

Prasidėjusi pandemija ir pirmasis karantinas uždarė ne tik bendrojo lavinimo mokyklas, bet ir muzikos mokyklas. Atlikti tyrimai rodo, jog tie vaikai, kurie per karantiną lankė ir lanko įvairius būrelius, yra kur kas sveikesni tiek fiziškai, tiek emociškai. Kaip vaikai nuotoliniu būdu mokomi chorinio dainavimo?

Savo „Sėkmės receptais“ dalinasi muzikos mokyklos „Ugnelė“ direktorės pavaduotoja Ieva Krivickaitė.

Kuo lietuviškos apsauginės kaukės skiriasi nuo kiniškų?

Prasidėjusi pandemija ir pirmasis karantinas stipriai apribojo odontologijos klinikų darbą, todėl įmonė, kuri užsiima prekyba odontologinėmis medžiagomis bei įranga, turėjo ieškoti naujų būdų, kaip išgyventi. 

Savo „Sėkmės receptais“ dalinasi bendrovės „Litdent” vadovas Renatas Petkevičius.

Kaip per pandemiją sustiprinti ryšį su darbuotojais?

„Nors ir dirbame iš namų, bet darbuotojai bendrauja net aktyviau nei būdami biure”, – sako vienos įmonės vadovė, kuri pasidalins sėkmės receptu, kaip pandemijos metu pavyko sustiprinti ryšį su darbuotojais.

 Laidoje dalyvauja finansinių paslaugų bendrovės „Credit Service” vadovė Giedrė Štuopė.

Kaip buvo ruošiamasi juodžiausiam įmonių nemokumo scenarijui?

Kaip motyvuoti savo komandą dirbti per nuotolį? Koks galėjo būti juodžiausias Lietuvos įmonių nemokumo scenarijus?

Apie tai pokalbis su verslo rizikos valdymo įmonės „Coface” vadovu Mantvydu Štareika.

Iš ko gaminamas aplinkai draugiškas dezinfekcinis skystis?

Su kokiais iššūkiais susidūrė valymo priemonių gamintoja ir kaip juos išsprendė?

Apie tai kalbamės su „Bio Circle Balticum” vadovu Modestu Steponaičiu.

Kaip teatras išgyveno karantino pauzę?

Prasidėjusi pandemija ir karantinas uždarė visus teatrus. Kaip šį nelengvą laiką išgyveno ne tik teatras, bet ir be scenos savo gyvenimo neįsivaizduojantys aktoriai?

Laidoje dalyvauja Valstybinis Vilniaus mažojo teatro vadovas Simonas Keblas. 

Kaip išvengti infekcijos židinių, kai įmonėje dirba 800 žmonių?

Vakarų Lietuvoje įsikūrusi gamykla jau kelis dešimtmečius gamina maistą gyvūnams augintiniams. Jos veikla per pandemiją nebuvo sustabdyta, tačiau buvo didelė rizika, jog ją sustabdys sparčiai plintantis koronavirusas. Kaip išvengti infekcijos židinių gamykloje, kurioje dirba 800 žmonių?

Apie tai kalbėsime su bendrovės „Mars Lietuva“ vadove Aušra Žemaitiene.

Kodėl žmonės moka už keliones pėsčiomis?

Masinių pėsčiųjų žygių organizatoriams žinia apie karantiną buvo ir bloga, ir tuo pačiu gera. Bloga, nes uždrausti masiniai renginiai, tačiau geroji šios situacijos pusė – prasidėjus pandemijai daugelis miesto asfaltą išmainė į pasivaikščiojimą gamtoje. Tad beliko sugalvoti, ką parduoti tiems, kurie pradėjo ieškoti naujų pažintinių takų.

Laidoje dalyvauja pėsčiųjų žygių organizatorius „TrenkTuro“ vadovas Deividas Urbonavičius.

Ar desertas gali būti ne tik skanus, bet ir sveikas?

Savo sėkmės receptu dalinsis vienos desertinės įkūrėjas, kuris kartu su bičiuliu išdrįso imtis naujo verslo per patį karantiną. Kai vieni mažino apsukas, rinkos naujokai vos spėjo suktis ir ilgino darbo laiką. Naujoko sėkmė ar gerai apgalvota taktika?

Laidoje dalyvauja vienas iš bendrovės „Daktaras desertas“ įkūrėjų Marius Dijokas.

Kaip per karantiną į viešbutį privilioti vietinius gyventojus?

„Iš pradžių tapome „karo ligonine“, o vėliau tiesiogine to žodžio prasme mes pramušėme sienas, kad pas mus galėtų apsistoti daugiavaikės šeimos“, – sako bendrovės „Via Unica“, kuri Panevėžyje valdo viešbutį  „Romantic“, vadovė Dovilė Šipelienė.

Kaip per vieną parą automobilių nuomotojai tapo siuntų išvežiotojais

Savo sėkmės receptu dalinsis dar viena bendrovė, kuri rado sprendimą, kur įdarbinti savo nuomojamus automobilius, kai prasidėjus pandemijai gyventojai sustabdė keliones po Lietuvą ir užsienio šalyse.

Laidoje dalyvauja bendrovės „Autonuoma.com“ vadovas Dovydas Mickus.

M. Jonuškis: per pandemiją mes susirinkome atleistus talentingiausius protus

Per pandemiją viešbučių ir restoranų sektorius nukentėjo labiausiai. Nepaisant to, profesionalams skirtų nerūdijančio plieno virtuvių gamintoja sako šių metų pirmą ketvirtį skaičiuojanti rekordines apyvartas. Kokie sprendimai leido ne tik išgyventi, bet ir paaugti per pandemiją?

Apie tai kalbėsime su bendrovės „Novameta“ vadovu Mindaugu Jonuškiu.

Ką veikti ir kur keliauti per pandemiją Lietuvoje?

Sustojus kelionėms į užsienio šalis, dažnas ėmė ieškoti alternatyvų ir galimybių keliauti Lietuvos viduje. Tokie pandemijos pokyčiai tapo veiklos tramplinu Lietuvos turizmo, laisvalaikio ir kultūros naujienų portalui „We Love Lithuania“. Kaip skatinti keliones ir turizmą bei įkvėpti žmonėms optimizmo net karantino laikotarpiu? Į klausimą atsakys ir savo sėkmės receptu pasidalins portalo vadovas Simonas Rudaminas.

Kas per pandemiją perka tulpes?

Prasidėjus pandemijai, nukrito gėlių paklausa, todėl Olandijos gėlių augintojai kasdien buvo priversti naikinti milijonus gėlių. Su šiuo iššūkiu, kai tavo užaugintų gėlių staiga nebereikia niekam, susidūrė ir gėlių augintojai Lietuvoje.

Kas išgelbėjo Lietuvos tulpių augintojus? Apie tai pokalbis su gėlių augintoju, internetinio puslapio geles.lt įkūrėju Robertu Laniausku.

Kaip per pandemiją atsidurti populiariausių restoranų sąraše?

Net ir uždarius vieną restoraną ir praradus nemažai pinigų, įmanoma atsitiesti ir planuoti restorano tinklo plėtrą – tuo įsitikinęs meksikietiško restorano „No Forks“ įkūrėjas ir virtuvės šefas Lukas Tranavičius. Restorano savininkas dalinsis savo sėkmės istorija ir receptais, kurie padeda išgyventi per pandemiją.

Kaip pasikeitė žmonių įpročiai užsidarius sanatorijoms?

Pandemija uždarė sanatorijas ir SPA centrus. Bendrovės „Mėta“ vadovas teigia, jog šalyje įvedus karantiną, bendrovė neteko 40 proc. pajamų, nes iki pandemijos nemažą dalį savo gaminamos produkcijos – eterinius aliejus ir vaistažolių arbatas – parduodavo sanatorijoms.

Apie iššūkius ir naujas galimybės laidoje „Sėkmės receptai“ kalbėsime su bendrovės „Mėta“ vadovu Mindaugu Vyskupaičiu.

Ar apsimoka organizuoti virtualius sporto renginius?

Savo sėkmės receptu dalinasi įmonė “Maratomanija”. Įmonės veikla – sporto renginių, daugiausiai bėgimo maratonų, organizavimas. Iki karantino visus savo organizuojamus renginius įmonė siekė paversti didelėmis miestų šventėmis, o šalyje paskelbus karantiną, tai tapo neįmanoma. Tad įmonės vadovui kilo idėja – didelius bėgimo renginius paversti virtualiais renginiais ir taip nesustabdyti įmonės veiklos. Kaip sako įmonės direktorius, “įmonė tapo virtualių bėgimų pradininke ir pioniere Lietuvoje, parodė, kad realių renginių uždarymas negali sustabdyti žmonių noro judėti ir sportuoti”.

Kas tai yra virtualieji sporto renginiai ir kodėl tai tapo sprendimu įveikiant karantino iškeltus iššūkius, laidoje „Sėkmės receptai“ kalbamės su įmonės „Maratomanija“ vadovu Valdu Šmaižiu.

Brangių statybinių įrankių pardavimas internetu – misija įmanoma?

Savo sėkmės receptu dalinsis įmonė „Festool LT“. Bendrovė prekiauja elektriniais įrankiais, skirtais profesionaliems staliams, dailidėms, vidaus apdailos specialistams. Prekės išties specifinės, todėl jų prekybai, anot bendrovės atstovų, yra būtinas gyvas bendravimas su potencialiais pirkėjais. Kokie sprendimai leido įmonei toliau tęsti savo veiklą karantino metu?
Apie tai laidoje „Sėkmės receptai“ kalbėsime su  „Festool LT“ direktoriumi Gintaru Čepononiu.

Renginių organizatorė: ne tik išgyvenome, bet ir davėme darbo kitiems

Tik prasidėjus karantinui, renginių organizavimo įmonės atsidūrė „mirtininkų“ sąraše.  Pasirinkimai buvo du – arba nutraukti veiklą, arba ieškoti naujų, netradicinių sprendimų.
Savo sėkmės receptais dalinsis įvykių rinkodaros agentūros „UP“ direktorė Vilma Balčiūnienė.

PROJEKTĄ REMIA

Projekte dalyvaujančių įmonių finansinę sveikatą vertina UAB „Scorify“