Paspaudę ant įmonės pavadinimo, galėsite plačiau su ja susipažinti
Apie įmonę:
Įmonė kuria originalius ir įdomius VR žaidimus, NFT meną ir kitą pramoginį bei meninį turinį. Taip pat formuoja savo metaversą, daro virtualius renginius, organizuoja susitikimus ir įvairias socialines patirtis. Įmonė įkurta 2021m.. Įmonės vadovas – Thomas Tumosa. Darbuotojų skaičius – 2.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“ Esame sukūrę VR pabėgimo kambarį “Rodent People: Origins”. Tai yra revoliucija pabėgimo kambarių rinkoje, kadangi visas veiksmas vyksta virtualioje realybėje, galima kurti tokius galvosūkius, kurie nebūtų įmanomi fizinėje erdvėje. Taip pat žaidėjai užsidėję akinius laisvai vaikšto po tuščią erdvę ir vienas kitą mato kaip virtual avatarą jų kūnų vietoje. Žodžiu, super inovatyvu ir smagu. Taip pat, turint VR akinius, žaidimą galima žaisti per internetą
susijungus su žmonėmis iš kitų pasaulio vietų,” – pasakoja įmonės atstovas.
Inovacija įdiegta 2021 m.
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“Mūsų kuriami projektai nauda teikia ne įmonei, o žmonėms, norintiems neatsilikti nuo “trendų”, – sako įmonės atstovas.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“ Todėl, nes mes esame drąsūs, talentingi, kūrybiški, o jūs mus atrinkę atrodysit labai technologiškai pažengę. Laidoje pripasakosiu tokių dalykų, kad net ausys links,” – žada įmonės atstovas J ir kitoms įmonėms pataria: – Nežiūrėti kaip daro kiti, negalvoti apie pinigus, norėti kurti tam, kad galėtumėte leisti sau toliau kurti, o ne kad galėtumėte “kokteiliukus” Maldyvuose gerti.”
Apie įmonę:
UAB VT Trade priklauso tarptautinei įmonių grupei VT HOLDING, kurią įkūrė garsus Europos plaukų stilistas Vladimir Tarasiuk, kuris svajojo paversti grožio industriją menu. Įkūrėjas pats išvystė verslą nuo 1994m., jis persikėlė iš Ukrainos į Lietuvą. Šiandien “VT Holding” turi tris pasaulinius ofisus – Didžiojoje Britanijoje, JAV ir Lietuvoje. Lietuvoje veikianti įmonė UAB “VT Trade Europe” atsako už strateginę plėtrą, o taip pat už gamybą ir tarptautinius pardavimus Įmonių grupei priklausančio prabangaus ir profesionalaus prekinio ženklo T-LAB Professional, Europoje, Amerikoje bei Azijoje ir Ramiojo vandenyno regionuose. Įmonė įkurta 2014m.. Įmonės vadovė – Katerina Tarasiuk. Darbuotojų skaičius – 16.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
Kaip rašo įmonės atstovas:
“PRODUKTŲ INOVACIJOS:
-iki 99% natūralūs produktai ir be pavojingų ingredientų;
-su organiškais tvariais ir sąžiningos prekybos metu gautais ingredientais – visi produktai yra pagrįsti unikalia natūralia sudėtimi – individualiu organiškų aktyviųjų ingredientų mišiniu;
-profesionali plaukų priežiūra salonams ir naudojimui namuose;
-visapusiška plaukų priežiūra – produktai yra tinkami tiek plaukams, tiek galvos odai;
-multikultūrinė plaukų priežiūra – mes gerbiame pasaulinę įvairovę, dėl šios priežasties visi mūsų produktai akimirksniu demonstruoja rezultatus ir ilgalaikę naudą mūsų produktų vartotojams visame pasaulyje;
-kosmopolitiška kilmė – globaliai ir gąžiningai išgauti tvarūs ingredientai iš 12+ pasaulio šalių;
-veganiški;
-unisex;
-tinkami visų amžiaus grupių žmonėms;
-draugiški vaikams ir nėščiosioms;
-draugiški gyvūnams ir priešiški bandymams su gyvūnais – mes siekiame daugiau nei tik būti draugiški gyvūnams, todėl dalyvaujame tarptautinėse iniciatyvose priešiškose bandymams su gyvūnais;
-prasmingi aromatai.
PRAMONĖS TENDENCIJŲ INOVACIJOS:
Visapusiškas Terapinis Mišinys – T-LAB Professional propoguoja akademinį mokslinį požiūrį nuo 1994 metų, atkreipdami dėmesį į formuluočių efektyvumą ir terapinę naudą odai ir plaukams. Taigi, pažangios terapinės kompozicijos išsiskiria unikaliu mišiniu, kuris susideda iš 5 pagrindinių ingredientų, kurie teikia stiprų antioksidantinį, priešuždegiminį ir giliai drėkinantį poveikį.
Maistinė Vertė – T-LAB Professional yra pirmasis prekinis ženklas nurodantis maistinę vertę kosmetikos produktuose – tokiu pat būdu kaip ji yra nurodoma ir įvertinama maisto produktuose. Tai mūsų vidaus pramonės inovacija, kosmetikos gaminiuose naudojame geriausias maistines medžiagas, reikalingas sveikatai, padedame žmonėms visame pasaulyje išlikti sveikiems ir gražiems įvertindami kiekvieno aktyviojo ingrediento unikalioje natūralioje sudėtyje maistinę vertę.
Gėlių brangakmenių vanduo – visi produktai yra gaminami su tyro požeminio vandens įkvėptais, gydomaisiais organiškų gėlių ekstraktais ir energizuojančiais brangakmeniais.
PAKUOČIŲ INOVACIJOS:
– Už save kalbantis ikoniškas dizainas – esame įkvėpti gamtos, kuri kupina ryškių spalvų, jų derinių ir tai atsispindi spalvingame flakonų dizaine – natūrali spalvotų gydomųjų gėlių simfonija naudojama prekinio ženklo produktuose. Esame įkvėpti ryškios, elegantiškos ir turtingos gamtos – nesenstančio grožio ir sveikatingumo šaltinio. Tvari prabanga yra neatskiriama T-LAB Professional prekinio ženklo dalis. Nuolatos mokomės ir tobulėjame, kad kurtume ir išlaikytume aukščiausius savo produktų dizaino ir funkcionalumo standartus.
– Patvarūs ir perdirbami flakonai.”
Inovacija įdiegta 2019m..
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
Kaip rašo įmonės atstovas, inovacija leidžia parduoti produktus visame pasaulyje per įvairius pardavimo kanalus.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Pas mus įdomi įkūrimo istorija (įkūrėjas – garsus plaukų stilistas iš Ukrainos, kuris nuo 0 darė savo karjerą neturėdamas pinigų ir išvystė tarptautinį verslą). Produkcija, kuri gaminama Lietuvoje, yra parduodama 25+ šalyse ir atitinka eko tendencijas. Įmonė auga kiekvienais metais, “ – rašo įmonės atstovas ir daugiau įdomių detalių žada papasakoti Žinių radijo laidoje.
Apie įmonę:
“Verslą, pradėjau kurti po truputį, ne kaip pagrindinį darbą, bet kaip papildomą. Po truputį darbo vis daugėjo ir nutariau plėsti veiklą ir atsidaryti biurą. Mano pagrindinė veikla, esu vietinis kelionių organizatorius, organizuoju įvairius maršrutus po Lietuvą, o taip pat dirbu, kaip ir kelionių agentūra (parduodu kitų organizatorių keliones). Atsidaryti biurą nutariau 2019
m. ir sekėsi visai neblogai, kol po pusmečio mus uždarė karantinas. Streso buvo nemažai, bet pandemija man išėjo į naudą:). Eina antri pandemijos metai, įdirbis ir plėtra duoda teigiamų
rezultatų, pradedu drąsiau planuoti į ateitį,” – rašo įmonės direktorė Aurelija Kalvaitienė. Įmonė įkurta 2017m.. Darbuotojų skaičius – 1.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“2020 m. buvo teiktas inovacijų projektas ir gautas finansavimas, kurio metu buvo numatyta atnaujinti įmonės internetinę svetainę, kurioje atsirado internetinė prekyba, vertimai užsienio kalbomis, patogesnis valdymas, tiesioginių užklausų galimybė, naujienlaiškių užsakymas, didesnės reklamos galimybės, reklaminių filmukų sukūrimas,” – pasakoja įmonės atstovė.
Inovacija įdiegta 2020m..
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“Inovacijos paskatino svetainės patogesnį ir greitesnį svetainės pasiekiamumą, padidėjo žinomumas, tapom žinomi ir prieinami ne tik Lietuvos keliautojams, bet ir norintiems atvykti užsienio turistams. Nuoširdžiai džiaugiuosi, kad man buvo suteikta tokia galimybė,” – sako įmonės direktorė.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Todėl, kad mūsų veikla įdomi, skatina poilsį, pažinimą, keliavimą po Lietuvą, taip pat apjungia mažus paslaugų teikėjus, kurie sudomina atvykusius, supažindina su savo krašto kultūra, papročiais, tradicijomis, o taip pat gauna ir papildomų pajamų, – sako įmonės atstovė ir kitoms įmonėms pataria: – Patarčiau nelaukti ir neabejoti, nes naujovės ir inovacijos ne tik palengvina darbą, suteikia daugiau malonumo jį dirbti, o taip pat galima daugiau nuveikti”.
Apie organizaciją:
Asociacijos veiklos:
* turizmo sektoriaus rinkos tyrimai, turizmo produktų ir paslaugų vartotojų tyrimai,
* turizmo produktų ir paslaugų palaikymas ir stiprinimas taikant e-rinkodaros priemones,
* verslo susitikimų organizavimas, tikslu stiprinti esamus ryšius ir surasti naujų,
* lankytinų turistinių vietų ir paslaugų viešinimas.
Asociacija įkurta 2013m.. Vadovė – Danutė Mažeikaitė. Darbuotojų skaičius – 2.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“Atlikus turizmo sektoriaus dalyvių komunikacijos tyrimą, nustatėme e-rinkodaros priemonių poreikio imtį, turinį. Surengti mokymai gidams, kaip taikyti ir naudoti technologijas atskleidžiant ir pristatant gamtos išteklius,” – pasakoja asociacijos atstovas.
Inovacija įdiegta 2021m.
Kuo inovacija naudinga organizacijai?:
“Inovacija naudinga asociacijos esamiems ir būsimiems nariams. Inovacijos nauda – skaitmenizavimo diegimas ir palaikymas turizmo sektoriuje – turizmo sektoriaus rinkodaros ateities receptas,” – pasakoja asociacijos atstovas.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši organizacija?:
“Manome, kad asociacijos atliktų ir atliekamų inovacijų nauda verslui ir pasidalinta žinia, kaip galima taikyti inovatyvias technologijas turizmo sektoriaus skaitmenizavimui , suformuos ryžtingą sprendimą visam turizmo sektoriui diegti ir taikyti ne tik e- rinkodaros segmente, bet ir tiesoginiame turistinių paslaugų teikime, – rašo organizacijos atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Tikėti ateities vizija”.
Apie įmonę:
Viena populiariausių verslo valdymo ir apskaitos sistemų Lietuvoje. Programos funkcionalumas, lankstumas ir patikimumas lėmė, kad su Rivile GAMA vedama beveik kas trečios Lietuvos įmonės apskaita ir/ar valdomas visas verslas. Įmonė įkurta 1992m.. Vadovas – Evaldas Žiedelis. Darbuotojų skaičius – 24.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“Pastarieji metai išryškino inovacijų svarbą. Šiuo metu skaičiuojama, kad beveik kas trečia Lietuvos įmonė veda savo apskaitą ar valdo visą verslą pasitelkdama „Rivile“ sistemas. Tarp bendrovės klientų – įvairaus dydžio ir skirtingomis veiklomis užsiimančios įmonės. Įmonės siūlomas paslaugų ir produktų spektras išties platus, o sistemas kuriančios „Rivile“ grupės pajamos per trejus metus augo daugiau nei 80 proc.
Susiformavęs gausus klientų ratas, siūlomas didelis produktų ir paslaugų spektras, sparčiai augantys operacijų srautai, administruojamų sutarčių kiekiai, didėjančios pardavimų apimtys lėmė naujų sprendimų kryptį – ieškoti arba papildomų žmogiškųjų resursų, arba automatizuoti procesus. Įdiegtas Rivile GAMA ryšių su klientais modulis (CRM) užtikrino patogų klientų valdymą. Modulis leidžia valdyti klientų užklausas, formuoti pasiūlymus, sudaryti sutartis, pateikti sąskaitas faktūras, sukontroliuoti įplaukas bei išmokas, parengti apklausą bei atlikti kitas su pardavimo procesu susijusias užduotis. Nuo klientų pirminės užklausos pateikimo iki pilno atsiskaitymo procesas yra pilnai automatizuotas. Operacijoms atlikti modulis panaudoja visą veslo valdymo sistemoje Rivile GAMA sukauptą informaciją ir užduotis įgyvendina vienoje bendroje sistemoje,” – pasakoja įmonės atstovas.
Inovacija buvo įdiegta 2019m..
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“Ryšių su klientais valdymo (CRM) modulis suintegruotas su Rivile GAMA leido valdyti visą su klientais susijusią informaciją vienoje vietoje, panaudoti sukauptus istorinius duomenis, geriau kontroliuoti procesus, reikalingas užduotis atlikti automatiniu būdu, efektyviai bei patogiai
dirbti taupant žmogiškuosius resursus. Turint daugiau nei 30 000 klientų, 132 400 operacijų per metus, visam pardaviminiam aptarnavimui bei su klientais susijusios informacijos administravimui šiuo metu užtenka 1 žmogaus darbo laiko,” – rašo įmonės atstovas.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Dėl išskirtinai efektyvaus ryšių su klientais valdymo – daugiau nei 11 000 operacijų per mėn, atlikti skirto 1 žmogaus darbo laiko, užtikrinant tolesnį pajamų augimą bei aukštą klientų aptarnavimo kokybės rodiklį. 2020 m. „Rivile“ klientai aptarnavimo paslaugas įvertino – net 9,2 balais iš 10,” – pasakoja įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria automatizuoti procesus sutelkiant visą dėmesį į augimą bei kokybišką klientų aptarnavimą.
Apie įmonę:
Kino iš automobilio seansų organizavimas (Drive-in). Lauko kino seansų organizavimas.
3d video projekcijų ant pastatų, gamtos objektų, vidaus patalpose kūrimas ir demonstravimas.
Virtualios, papildytos realybės aplikacijų kūrimas. Įmonė įkurta 2016m.. Įmonės vadovas – Audrius Laurutis. Darbuotojų skaičius – 2.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“Dar prieš primąją Covid bangą buvome pasiruošę startuoti su Drive-in kinu ir ketinome šią kultūrą pristatyti Lietuvos kino mylėtojams. Covid situacija paspartino šio renginių formato atsiradimą ir mes tapome vienais didžiausių Drive-in kino rodytojų Lietuvoje.
Kitas žinsgnis (inovacija) – holograminis, patyriminis ir/arba slaptas kinas. Užsienyje populiarus patyriminis kinas, kur žiūrovai kviečiami į specialiai tam tikro kino filmo tematika papuoštą kino aikštelę. Žiūrovus gali pasitikti kino filmų herojais pasipuošę animatoriai, arba patys to nesuprasdami, žiūrovai gali suvaidinti vaidmenį vienoje ar kitoje filmo scenoje. Kartais tokie seansai vadinami ir slaptu kinu (secret cinema), kur žiūrovams iki paskutinės minutės nėra atskleidžiama filmo žiūrėjimo vieta. Kitą lauko kino sezoną startuosime su šia koncepcija.
Taip pat šiam Helovinui ruošiame ir holograminį kiną. Trumpametražių kino filmų herojai veiks ir ekrane ir už ekrano ribų, hologramų pavidalu. Matysite kaip siaubo filmo personažas iššliaužia iš ekrano lauk ir pan. Iš esmės mes praturtiname ir inovuojame kino filmo žiūrėjimo patirtį,” – rašo įmonės atstovas.
Inovacija įdiegta 2020m..
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“Leido mums išsiskirti iš konkurentų ir įgyti konkurencinį pranašumą. Leido veikti tuo metu, kai kiti verslai buvo „paralyžuoti” dėl Covid situacijos. Leido išsiplėsti ir įsigyti daugiau ir kokybiškesnės įrangos. Padėjo užmegzti teigiamą santykį su 2/3 Lietuvos savivaldybių
administracijų (per 2 metus ne po vieną kartą aplankėme maždaug 40 Lietuvos savivaldybių).
Leido dirbti pelningiau ir didesnėmis apyvartomis.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Mes ypač lanksčiai prisitaikėme prie pandemijos ir pritaikėme tiek Drive-in kiną, tiek papildytos realybės sprendimus, tiek 3D video projekcijas ir kitas paslaugas veikti sudėtingomis sąlygomis. Mūsų darbe labai daug unikalių projektų, todėl tai yra nesibaigiantis „problemų sprendimas”, grūdinantis mūsų komandą ir ruošiantis iššūkiams. Vis dar esame smalsūs ir norintys eksperimentuoti,” – pasakoja įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – nepamiršti eksperimentuoti. Nebijoti iš pažiūros nesusijusių veiklos sričių. Beveik visas disciplinas įmanoma tarpusavyje sujungti ir iš to gauti inovaciją. Jei esate paslaugų tiekėjai, galite inovaciją įdiegti klientams už savikainą, kad įgytumėte patirties ir būtumėte žingsneliu priekyje
prieš konkurentus”.
Apie įmonę:
Atvirų duomenų platform. Įmonė įkurta 2016m.. Įmonės vadovė – Gerda Jurkonienė. Darbuotojų skaičius – 18.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
Įmonės atstovas rašo:
“Šiais metais startavome su atvirų duomenų platforma Okredo, kuri apjungia visus įmanomus atvirus duomenis apie įmones Lietuvoje. Čia įmonės gali rasti finansines ataskaitas ir išvestinius finansinius rodiklius, kredito rizikos reitingus, verslo sąsajas, įmonių vertes, autoparko sudėtį, skolas valstybei ir kt. Didelę dalį duomenų įmonėms rodome nemokamai, taip skatindami jas naudoti kuo daugiau duomenų savo verslo partnerių rizikos įvertinimui ir pardavimų didinimui.
www.okredo.com platformoje įmonės:
• Gali rasti mokių klientų – nes rinkoje prieinami duomenys apie Lietuvos įmones vienoje vietoje.
• Gali įvertinti klientų įmonių būklę, pasitelkdami išsamias finansines bei kreditingumo ataskaitas, kredito reitingus, verslo sąsajas.
• Siūlome stebėti savo verslo partnerius pagal 30 rodiklių su Įmonių monitoringo paslauga ir tokiu būdu nepraleisti galimybės tinkamai reaguoti į partnerių būklės pasikeitimus.
• Viešina skolininkus ir efektyviai atgauna skolas.
Inovacija įdiegta 2021m..
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“ Atvirų duomenų platforma yra mūsų pagrindinis produktas ir paslauga įmonėms. Įdiegę platformą Lietuvoje, planuojam plėsti paslaugas kitose šalyse,” – rašo įmonės atstovas.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Mes esame inovatyvi, datatech įmonė, kuri ne tiktai kuria sėkmingą savo verslą atvirų duomenų pagrindu, bet taip pat skatina ir įmones pažinti savo finansinę būklę, atidžiau pažvelgti į savo partnerius – didelė dalis mūsų veiklos yra ir edukacija apie tai, kaip duomenys gali padėti mažoms ir vidutinėms įmonėms valdyti partnerių ir klientų nemokumo rizikas, bet taip pat ir atrasti pardavimų potencialą. Taip pat mes aktyviai dirbame, kad valstybė atvertų kuo daugiau verslo duomenų, nes taip yra skatinamas įmonių tarpusavio atsiskaitymų, ir apskritai, verslo ekosistemos skaidrumas,” – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: “Norime paskatinti į savo verslą pažvelgti moderniai, pasiremiant šiuolaikiniais sprendimais, nebijoti diegti naujovių – ir svarbiausia, pasakoti apie jas visai verslo bendruomenei, nes aktyvus inovacijų diegimas užkrečia ir visus aplink”.
Apie įmonę:
Odontologijos klinika teikia visas odontologijos paslaugas, tačiau dirbantys gydytojai turi didžiausią patirtį atkūriamojoje (dantų implantacija ir protezavimas) ir estetinėje
(funkcinis, estetinis plombavimas) odontologijoje. Įmonė įkurta 20202m.. Vadovė – Laura Kildienė. Darbuotojų skaičius – 11.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“Tai mūsų pirmi veiklos metai, ir kol kas stebime gana gražų augimą, bet pasigirti inovacijomis negalime. Vieną ką padarėme nuo pat pradžių, tai, žinodami odontologijos sektoriuje vyraujantį šešėlį, sau ir pacientams įsipareigojome, kad dirbame ir dirbsime baltai,” – pasakoja įmonės atstovas.
Ši praktika pradėta taikyti 2020m., įkūrus įmonę.
Kuo inovacija naudinga įmonei?:“
Auginame tvarų, sąžiningą verslą,” – sako įmonės atstovas.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Turime laimėti, nes skaidrus verslas yra stiprios valstybės pamatas, – sako įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: -Kai visi sako, kad nepavyks, neapsimoka, nebijoti ir laikytis savo
užsibrėžto veiklos principo.”
Apie įmonę:
“Įmonės vizija – sklandus, praprastas ir šiuolaikiškas įdarbinimo procesas – nuo kandidatavimo iki darbo pasiūlymo. Taupome laiką, kuris paprastai gaištamas rašant, skaitant, analizuojant ir rūšiuojant gyvenimo aprašymus,” – rašo įmonės atstovas. Įmonė įkurta 2019m.. Vadovas – Gediminas Vilčiauskas. Darbuotojų skaičius – 4.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“NO-CV tai SaaS sprendimas darbuotojų pritraukimui, vertinimui ir komunikacijai. Įprastai darbuotojų procesas yra labai imlus laikui, statistiškai viena darbo vieta sulaukia 250 CV, jas reikia perskaityti, išanalizuoti. Tai labai neefektyvu, vienos darbo vietos užpildymas tokiu
metodu kainuoja net 4000Eur. Naudojanti NO-CV, visą juodžiausią darbą atlieka automatiniai algoritmai, o atrankos specialistas priima tik galutinį sprendimą. Mūsų pagrindinis tikslas – padėti talentams susitikti su savo svajonių darbdaviais negaištant laiko seniems atrankoms
metodams, tokiems, kaip CV rašymas,” – pasakoja įmonės atstovas.
Inovacija įdiegta 2020m..
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“NO-CV inovacija – tai mūsų verslo modelis. Naudojant šį modelį mes uždirbame pajamas ir kuriame vertę savo klientams,” – sako įmonės atstovas.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Turime didžiulį susidomėjimą darbo rinkoje, per pusę metų dirbame su daugiau nei 400 įmonių bei daugiau nei 40,0000 darbo ieškančių žmonių. Į savaitę prie mūsų prisijungia iki 10 naujų įmonių ir 1000 naujų kandidatų. Sprendžiame darbo paieškos problemą pasiūlydami
labai greitą ir paprastą darbo paieškos ir kandidatavimo modelį be CV. Įmonėms padedame pritraukti naujus talentus išnaudodami šiuolaikines skaitmeninės rinkodaros galimybes – visi mūsų platformoje esantys skelbimai turi lydinčias reklamos kampanijas nukreiptas į tikslines
ieškančių darbo žmonių auditorijas socialinėse medijose. Turime daug sėkmės istorijų, tobuliname algoritmus ir siekiame, kad mūsų sprendimas taptų darbo rinkos standartu,” – pasakoja įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Naujovių diegimas reikalauja daug pastangų ir energijos, tačiau svarbiausia tikėjimas naujoviška idėja. Tikint savo inovacija galima
nugalėti bet kuriuos iškilusius sunkumus ir išspręsti susidariusias problemas. Tikėjimas persiduoda visai komandai, kuri savo ruožtu jį perduoda toliau, kitiems įmonės padaliniams ir galų gale klientams”.
Apie įmonę:
Centras planuoja ir įgyvendina turizmo rinkodaros priemones, skatina turizmo, verslo plėtrą
Molėtų rajone, o teikdamas šias paslaugas vykdo ir kitą ūkinę komercinę veiklą. Jau ketverius metus centre veikia virtuali edukacinė erdvė „Molėtai kitaip“, kurioje virtualios realybės pagalba
pasakojama Molėtų istorija. Įmonė įkurta 1998m.. Vadovė – Daiva Kulienė. Darbuotojų skaičius – 6.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“2020 metų rudenį įgyvendinant „Pono lobiai Molėtuose“ projektą (finansuotas MITA) sukurtas turizmo produktas – inovatyviu valdymu pagrįstas žaidimas, inkorporuojantis pačius įsimintiniausius Molėtų rajono lankytinus objektus/vietas. Pradėjus dirbti kontaktiniu būdu informacijos centre visų žaidimo laimėtojų laukėme su fiziniais pinigais – specialiai Molėtams
nukaldinta moneta – molitu. Antrasis turizmo valiutos pristatymo etapas vasarą išaugo į turizmo skatinimo ir verslo palaikymo akciją. Subūrus 19 turizmo paslaugų teikėjų ir jiems pasiūlius nuolaidas, visi, eurus konvertuojantys į molitus, įsigydavo ir galimybę išbandyti Molėtų paslaugas pigiau,” – pasakoja įmonės atstovas.
Inovacija įdiegta 2020m..
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“ 2020 metais pasaulinei pandemijai sulėtinus turizmo sektoriaus plėtrą, tai pajutome ir mes – vienas aktyviausiai lankomų Rytų Aukštaitijos rajonų. Molėtai iki šiol pirmauja Utenos apskrityje pagal apsilankiusių turistų skaičių, čia suteiktas nakvynes, tačiau buvome priversti
ieškoti naujų ir inovatyvių formų išlaikyti turistų dėmesį, skatinti planuoti būsimas atostogas būtent Molėtuose. Žiemos karantino metu įgyvendintas virtualus žaidimas leido sistemingai priminti apie ryškiausias turizmo vietas, o 2021 metų pavasarį išleidus fizinę turizmo valiutą – visa tai patirti ir aplankyti gyvai. Inovatyvia rinkodaros priemone tapusi virtuali turizmo valiuta sėkmingai peraugo į fizinę turizmo valiutą ir vietinio verslo palaikymo akciją. Žiniasklaidos dėmesio pirmajai turizmo valiutai tikrai netrūko, o kartu skambėjo Molėtų bei mūsų turizmo ir
verslo informacijos centro vardas. Tai leido po išgyventų karantinų suaktyvinti auditoriją domėtis kelionių galimybėmis Molėtų rajone ir palankiai vertinti kraštą. Mums, esant viso rajono vėliavnešiams, ypatingai svarbu pasiekta auditorija nacionaliniu mastu ir pagarsinamas
Molėtų vardas,” – pasakoja įmonės atstovas.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“ Mažųjų rajonų viešosios įstaigos, išdrįsdamos priimti drąsius sprendimus, rizikuoti ir paskatinti visuomenę dalintis jų gerąja žinia, savaime tampa puikiais pavyzdžiais. Riboti biudžetai verčia ieškoti kūrybinių sprendimų, kurie patrauktų auditorijos dėmesį ir būtų
joms vertingi. Kaip turizmo ir verslo informacijos centras stebime besikeičiančius keliautojų poreikius, teikiame išskirtinius pasiūlymus ir iki šiol buvome puikiai įvertinti – pagal turistų nakvynių skaičių pirmaujame Rytų Aukštaitijoje. Inovatyvus projektas išaugęs į turizmo skatinimo ir verslo palaikymo akciją stiprino ne tik mūsų įstaigos, bet ir viso rajono, kaip
kūrybiškos bendruomenės krašto įvaizdį, – pasakoja įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Savo darbuose, projektuose nebijoti burti žmones ir visuomet galvoti plačiau nei tik mūsų įstaigos sienos. Mums, už informacijos centro durų turint platų ir įvairų Molėtų rajoną tai būtina, tačiau tikime, kad ir kiti turi apie ką plačiau pagalvoti – savo auditoriją, partnerius, bendraminčius.”
Apie įmonę:
“Daugiau kaip 12 metų patikimi logistikos partneriai. Vežame pilnus ir dalinius, negabaritinius, smulkius, šaldytus ir pavojingus krovinius visų tipų puspriekabėmis Europoje ir NVS. Nuolat ieškome efektyviausių maršrutų, deriname savo transportą ir ekspedicijos sprendimus, todėl mus renkasi kaip lanksčius ir patikimus logistikos partnerius,” – pasakoja įmonės atstovas. Įmonė įkurta 2008m.. Vadovas – Edita Doilidko. Darbuotojų skaičius – 147.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“Nuotoliniam darbui reikia informacinių sistemų pokyčių. Prisitaikydami “Magneta Logistics” ėmėsi tobulinti CRM ir kitas sistemas, kad būtų galima valdyti procesus, užtikrinti kokybę dirbant nuotoliniu būdu. Pamatėme, kad galime užtikrinti procesus nesėdėdami surėmę nugaras
biure. Tada atėjo mintis, kurios niekada neturėjome. Supratome, kad galime į komandą kviesti žmones neapribodami miestu, net šalimi. CRM sistemos vistymas nėra pasibaigęs, juo siekiame aprėpti ne tik finansinius rodiklius susijusius su pardavimais, bet ir HR sritis, atsargų valdymą ir pan.,” – rašo įmonės atstovas.
Inovacija įdiegta 2020m..
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“Ypatingai karantino metu logistikos įmonės skaičiuoja nuostolius. Tiesa, ne visos. Prasidedant karantinui, kvietėme darbuotojus siūlyti būdus, kaip prisitaikyti prie situacijos. Tačiau akcentavome, ne kaip išgyventi, o kaip rasti galimybes ir jas panaudoti augimui. Įsitikinome,
kad turime surinkę profesionalią komandą: per karantiną klientų sąrašas pasipildė daug žadančiomis naujomis įmonėmis, finansiniai rodikliai persiskirstė, tačiau liko sveiki, o kai kurie skyriai nustebino du kartus sumušdami maržos rekordus. Pagreitinome aptarnavimo procesus,
naujos CRM sistemos pagalba galime greita igauti norimus duomenys ir tinkamai ir laiku į jas reaguoti,” – pasakoja įmonės atstovas.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Energingai priimane iššūkius, matome perspektyvas, esame atviri ir nuolatos nesimokantys. Sukuriame darbo vietas žmonėms, su kitu mastymu, atsakingai auginame, džiaugiamės kartu pasiektais rezultatais, – sako įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Visi pakeliui iškylantys iššūkiai yra galimybės. Galimybės pasitikrinti, kiek „sveikas“ yra verslas, keistis ir įgauti naują kokybę. Įmonė “Magneta Logistics” po kiekvienos krizės stebėdavo kokybinį šuolį, net ir šios pandemijos akivaizdoje kai kuriose paslaugose džiaugiasi rekordiniais rodikliais.”
Apie įmonę:
Kelionių agentūra. Įmonė įsteigta 2017m.. Įmonės vadovas – Vaidotas Oldenburg. Įmonėje dirba 3 darbuotojai.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“Laisvalaikio planavimo portalas Lietuvoje – nuo poilsio iki pramogos bei lankytinos vietos norimame regione. Įspūdžių žemėlapis, kuriame galima susikomplektuoti laisvalaikį. Ne tik siūlome keliones į užsienį, tačiau nuo dabar ir poilsį bei pramogas Lietuvoje. Kol kas Lietuvos rinkai, netrukus skatinsime turizmą iš Latvijos į Lietuvą” – pasakoja įmonės atstovas.
Inovacija įdiegta 2021m..
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“Didina pardavimus, žinomumą, plečia įmonės veiklos spektrą,” – atvirauja įmonės atstovas.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Alternatyvų neturintis portalas su įspūdžių žemėlapiu, kuris puikiai padės orientuotis į Lietuvą atvykstantiems keliaujantiems, – sako įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: -Nebijoti ryžtis diegti naujoves, kurios padeda augti įmonei.”
Apie įmonę:
Mobili telefonų taisykla – profesionalus telefonų meistrai, kurie nemokamai atvažiuoja nurodytu adresu Vilniuje ir Kaune. Mobilaus telefono remontas atliekamas iš karto vietoje greitai ir
kokybiškai, specialiai tam pritaikytame automobilyje. Įmonė įkurta 2018m.. Vadovas – Alim Rubinskiy. Darbuotojų skaičius – 1.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
Pirmoji mobiliųjų telefonų taisykla į namus.
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“Nereikia mokėti už patalpas, esame mobilūs, greitai galime aptarnauti klientą tik vieno mygtuko paspaudimu,” – sako įmonės atstovas.
Inovacija įdiegta 2017m..
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Laimėti turi tas, kuris to nusipelno! :)” – sako įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria nebijoti eksperimentuoti.
Apie įmonę:
Personalo atranka, paieška, galvų medžioklė. Darbas su TOP vadovais, įvairių grandžių specialistais. Verslo konsultacijos, mokymai. Nuo 2020 m. paleista online darbo paieškų
platfroma LoveJob.lt, kurios tikslas rasti darbuotojus ne tik pagal standartinius kriterijus, bet ir remiantis vertybėmis ir kompetencijomis. Įmonė įkurta 2016m.. Įmonės vadovas – Saulius Vanagas. Darbuotojų skaičius – 10.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“Sukurta ir sėkmingai rinkoje jau metus gyvuojanti online darbo ir darbuotojų paieškos sistema LoveJob.lt. Ši sistema leidžia darbuotojams susikurti skirtingus online CV variantus, juos laikyti tiek sistemoje, tiek esant poreikiui susigeneruoti į PDF formatą. Asmuo susikūręs CV gauna specialią tik jam sukurtą URL kodą kurį gali pasidalinti su darbdaviu nebesiųsdamas PDF ar kitų formatų ir jo CV mato tik konkretus darbdavys. Darbdaviai savo ruožtu gali ne tik skelbti darbo skelbimus, bet ir asmenis kurie sukandidatavo į poziciją priskirti prie vienų ar kitų katalogų,
kontaktuoti su jais žinučių pagalba, pasirašyti sau tinkamus komentarus. Tai palengvina personalo darbuotojų darbą,” – pasakoja įmonės atstovas.
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“ Ji naudinga ne tik mūsų įmonei, bet ir klientams kurie naudojasi šia platforma, nes galima saugiai ir patogiai peržiūrėti kandidatus, jų susikurtus CV, sukontaktuoti tiesiogiai per sistemą.
Kandidatai savo ruožtu gali pasirinkti kelis skirtingus CV šablonus. Sistema palaiko anglų ir lietuvių kalbas. Sistemos dėka darbdaviai randa tinkamus kandidatus, o darbuotojai – mylimą darbą remiantis vertybėmis ir kompetencijomis,” – rašo įmonės atstovas.
Inovacija įdiegta 2020m..
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Nes tokia sistema yra vienintelė rinkoje :)), – atsako įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Tikėti tuo, ką darote ir daryti maksimaliai gerai, o ne „belenkaip” :)”.
Apie įmonę:
„DS Smith“ – specialiai klientui pritaikytų tvarių pakuočių tiekėja visame pasaulyje. Siūlo visus rinkos poreikius tenkinančius sprendimus – transportines ir vartotojiškas pakuotes,
demonstracinius stendus, pardavimų skatinimui skirtas, apsaugines ir pramonines pakuotes. Įmonė įkurta 1956m.. Vadovas – Katarzyna Kala-Kowalska. Darbuotojų skaičius – 214.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“Galvodami apie produkto tvarumą, vartotojai ar produktų gamintojai kartais pamiršta, kokią įtaką aplinkai turi jo pakuotė. Tvarumas visada buvo mūsų veiklos pagrindas. Kurdami ir gamindami savo pakuotes, remiamės žiedinės ekonomikos principais, kad savo klientams pasiūlytume inovatyviausius rinkoje sprendimus. Tačiau jau žengiant jos priešakyje, žvilgtelėjome plačiau ir nusprendėme į žiedinę ekonomiką įtraukti ne tik savo klientus, bet atverti į ją kelią visai rinkai. Taigi pirmieji sukūrėme žiedinio dizaino vertinimo sistemą – tai nauja pažangi priemonė, leidžianti įvertinti bet kokių pakuočių „žiediškumą“. Tai labai svarbu dar pradiniame pakuotės kūrimo etape, nes nuo produkto konstrukcijos ir medžiagų ypač priklauso jo sukuriama tarša ir atliekos. „DS Smith“ žiedinio dizaino vertinimo sistema leidžia pamatuoti ir palyginti pakuotės dizainą pagal aštuonis skirtingus rodiklius – tiekimo grandinės optimizavimą, perdirbamumą, perdirbamas medžiagas, pakartotinio panaudojimo galimybes, pilną žaliavų panaudojimą, atsinaujinančius šaltinius, anglies pėdsaką ir saugumą planetai. Skaičiais išreikštą gautą rezultatą patogu palyginti su tam pačiam užsakymui taikomais skirtingais sprendimais, kito tipo ar kitų gamintojų pakuotėmis bei vertinant su laiku daromą
pažangą. Tai savo ruožtu mums ir klientams leidžia greitai rasti procesų tobulinimo galimybes ir didinti savo veiklos tvarumą, pasitelkiant funkcionalias ir išmaniai sukurtas pakuotes,” – pasakoja įmonės atstovas.
Inovacija įdiegta 2021m..
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“Žiediškumo“ įvertinimas padeda objektyviai palyginti mūsų pakuočių sprendimų efektyvumą ir pranašumą su kitais, dar labiau kelia pasitikėjimą mūsų klientų akyse ir didina lojalių vartotojų
ratą. Taip pat įrankis padeda iš karto įvertinti galimus produkto trūkumus dar jo kūrimo etape ir iškart ieškoti geriausių sprendimų. Taip maksimaliai sumažiname atliekų kiekį ir taršą, užtikriname ilgesnį produktų ir medžiagų naudojimo laiką bei sutaupome kaštų/auginame pelną,” – rašo įmonės atstovas.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Mūsų naujoji inovacija yra sukurta remiantis duomenimis ir įžvalgomis, kas šiuo metu tikrai aktualu ne tik pačiai „DS Smith“, bet kartu ir visuomenei bei gamintojams (85% vartotojų mieliau pirktų produktus, supakuotus į tvaresnes ir kuo mažiau pakuočių). Mes ne tik kalbame apie „žalumą“ ir „žiediškumą“, bet šiuos principus visapusiškai ir aktyviai taikome savo veikloje. Ir ne tik gaminame tvariai ar plėtojame įmonės socialinės atsakomybės įsipareigojimus, bet ir
skatiname bei įkvepiame kitus. Siekiame būti „žiediškumo“ vedliais, ugdyti visuomenės supratimą ir išmokyti apie „žiediškumo“ žingsnius bei privalumus iš pagrindų. Pirmiausia savo pačių pavyzdžiu skatiname vartotojus, partnerius, darbuotojus, konkurentus ir kitus gamintojus mąstyti kuo žaliau, o taip pat įsidiegti bei toliau tobulinti mūsų sukurtas inovacijas. Geriausias viso to pavyzdys ir įrodymas yra ši žiedinio dizaino vertinimo sistema. Dar vienas pavyzdys – mūsų naujos akcijos „Go Green“ metu šį rudenį pirkėjai prekybos centruose bus kviečiami tapti dar „žalesniais“ pasinaudojant mūsų daugkartine, patvaresne ir talpesne prekių dėže, vietoje įprastų maišelių, – pasakoja įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Daugiausia naudos ir sėkmės visada sulauks inovacijos, kuriamos galvojant apie kitus, o ne siekiant naudos tik sau. Patys stengiamės kurti geresnę ateitį visai visuomenei bei tausoti savo planetą, o iš to ir gimsta geriausi mūsų tvaraus supakavimo sprendimai bei inovacijos. Patariame atverti galimybes idėjų siūlymui bet kokiame lygmenyje, palaikančios ir įkvepiančios įmonės kultūros puoselėjimą ir
motyvuojantį įvertinimą. Kurkite, bandykite ir galvokite „žaliai“.”
Apie įmonę:
Ne tik skanių, bet ir sveikų desertų be cukraus ir baltų miltų desertinė/ “poliklinika”. Įmonė įkurta 2020 m.. Įmonės vadovas – D.Šalnis. Darbuotojų skaičius – 5.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
Pats įmonės atsiradimas paremtas inovatyvumu. “Vietoje to, kad eitume pramintu keliu ir atidarytume DAR VIENĄ eilinę desertinę – atidarėme tokią, kokios nebuvo ne tik Lietuvoje, bet tikime, ir visame pasaulyje. Gaminame ne tik skanius, bet ir sveikus desertus be cukraus ir baltų
miltų, turinčius itin mažai angliavandenių, todėl prie mūsų „poliklinikų” durų rikiuojasi net ir tie, kas negali valgyti įprastų desertų – sergantys cukriniu diabetu ar besilaikantys keto dietos,
sportuojantys.
Nuo įmonės pavadinimo, gaminio iki laboratorinio/medicininio interjero ir aptarnavimo lyg gydytojo kabinete – viskas konceptualiai dera ir atspindi esminę idėją – kad desertas gali būti ne tik skanus, bet ir sveikas. Skanių tikrai buvo ir iki mūsų, sveikų taip pat, bet mes sujungėme tai
į vieną ir padarėme tai maksimaliai žaismingai ir konceptualiai. Ir mūsų „pacientai” tai tikrai įvertina,” – rašo įmonės atstovas.
Pristatoma inovacija įdiegta 2020m..
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“Naujas, nematytas, inovatyvus gaminys ir konceptas veikia mums kaip puikiausia reklama – pradedant nemokamu žiniasklaidos dėmesiu, baigiant vartotojų žaibiškai iš lūpų į lūpas perduodama žinia. Mums net nereikia investuoti į reklamą, kad žinia apie mus sklistų.
Be to, nuolat sulaukiame įvairių naudingų plėtros ir bendradarbiavimo pasiūlymų ir tai mums padeda augti ir tobulėti greičiau,” – rašo įmonės atstovas.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Todėl kad esame įdomūs, inovatyvūs originalai, einame nepramintu keliu ir tikime savo prasmingumu, kuriant sveikesnį, linksmesnį ir gražesnį pasaulį,” – rašo įmonės atstovas. Ir kitoms įmonėms pataria: “Nebijoti žengti žingsnio nepramintais takais ir tapti tais, kuriuos
seks daugelis”.
Apie įmonę:
Buhalterinių paslaugų teikimas. Įmonė įkurta 2010 m.. Įmonės vadovas – Laimis Jančiūnas. Darbuotojų skaičius – 7.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
Buhalterių atrankos testas online.
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
Kaip rašo įmonės atstovas, inovacija:
1. Taupo laiką, nes anksčiau, prieš kviečiant kandidatus reikėdavo skaityti šimtus CV, o dabar visi atlieka profesinių žinių testą ir tik dalies geriausių CV yra skaitomas.
2. Tiksliai ir objektyviai įvertina kandidato žinias, nes „gyvas” klausinėjimas būdavo subjektyvus ir priklausantis nuo kitų sąlygų, o dabar visiems taisyklės – vienodos.
3. Padidina atrankų greitį, bei geografiją dėl aukščiau minėtų priežasčių.
4. Atveria papildomo uždarbio galimybes, nes šiuo testavimu jau susidomėjo konkurentai, taip pat manome, kad jis gali būti patrauklus ir personalo paieškos įmonėms.
5. Atveria galimybes paslaugos plėtrai į užsienį.
Inovacija įdiegta 2021m..
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Nes tai paprastas ir pigus patobulinimas, kuris efektyvina įmonės veiklą, ypač per pandemiją,” – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms primena: “Net ir maži žingsniai vadybos ar technologijų kryptimi duoda rezultatus”.
Apie įmonę:
Technologinės ekoinovacijos žemės ūkio, miškų ūkio srityse. Agrodronai, robotai, IoT sistemos skirtos preciziniai augalų priežiūrai. Robotizuoti dronai skirti augalų stebėsenai, monitoringui,
skaitmenizuotų žemėlapių kūrimui. Įmonė įkurta 2020m.. Įmonės vadovas – Mindaugas Dorelis. Darbuotojų skaičius – 2.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“Robotizuoti agrodronai pakeisiantys tradicinius traktorinius purkštuvus. Agrodronų pagalba bus eliminuojama CO2 emisija, mažinamas pesticidų ir trašų naudojimas žemės, miškų ūkiuose. Dirbtinis intelektas šalins žmogiškąjį faktorių,” – pasakoja įmonės atstovas.
Inovacija įdiegta 2021m..
Kuo inovacija naudinga įmonei?:
“Pritrauks jaunus aukštųjų technologijų specialistus. Sudarys įmonei galimybę plėstis ir vystytis diegiant naujausias technologijas,” – rašo įmonės atstovas.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Esame vieninteliai Baltijos šalyse, siekiantys įgyvendinti žaliąjį kelią netradiciniu būdu – agrodrono pagalba, – rašo įmonės atstovas ir kitoms įmonėms pataria: plėsti akiratį savo srityje, būti principingiems siekant užsibrėžtų tikslų ir mėgautis kūrybiniu procesu”.
Apie organizaciją:
Projektas skirtas globos centrų įgalinimui. Lietuvoje veikia 66 globos centrai, kurie padeda vaikams surasti globėjus ar įtėvius ir teikia profesionalią pagalbą, psichologines konsultacijas svarstantiems globoti vaikus, jau globojantiems žmonėms ir globoje augantiems vaikams. Projektas pradėtas įgyventinti 2019m.. Projekto vadovė – Rugilė Ladauskienė. Prie projekto dirba 10 darbuotojų.
Apie įdiegtą ar diegamą inovaciją:
“www.globoscentrai.lt sistema turi dvi paskirtis. Ji tarnauja kaip vidinė globos centrų mainų sistema, kurioje globos centrai talpina naujienas, gali užduoti klausimus, dalintais failais, teikti įvairias ataskaitas, formuoti užduotis. Sistema tarnauja ir kaip pranešimų modulis, kur suvedus vidines naujienas vartotojai apie jas yra informuojami pranešimais el.paštu. Sistemoje kiekvienas globos centras gali suvesti darbuotojų kontaktus, informaciją apie budinčius globotojus, talpinti renginius ir naujienas. Ši į vidinę sistemą suvedama informacija atsispindi web svetainėje, kurioje matomas budinčių globėjų skaičius ir jų užimtumas visoje Lietuvoje. Taip pat yra išvestas interaktyvus žemėlapis, kur pagal savivaldybes galima rasti globos centro kontaktus,” – rašo projekto atstovas.
Inovacija įdiegta 2019m..
Kuo inovacija naudinga organizacijai?:
“Ši sistema tikrai yra pažangi, lyginant su kitomis socialinių paslaugų teikėjų naudojamomis sistemomis. Sistema padeda greičiau informuoti darbuotojus, kadangi paskelbus aktualią informaciją, vartotojai iš kart yra informuojami. Pasikeitus budinčių globėjų skaičiui ar globos centro kontktams, informacija greit yra atnaujinama ir web puslapyje”, – rašo organizacijos atstovas.
Kaip manote, kodėl projekte turi laimėti būtent ši įmonė?:
“Mūsų projektas yra skirtas tam, kad globos centrai teiktų kuo kokybiškesnes paslaugas. Ir tikrai tikim, kad mūsų tikslas „Kad kiekvienas vaikas augtų šeimoje” tikrai vertas būti viešinimas :), – rašo projekto atstovas ir kitoms įmonėms pataria: – Kitoms įmonėms norėčiau pasakyti, kad nebūtinai naujovė turi būti labai brangi, ar labai inovatyvi. Naujovė turi būti patogi ir naudojama, tada ji atneša didžiausią naudą.”
„Dalyvių sąrašas bus papildytas po to, kai bus patikrintas likusių užsiregistravusių dalyvių atitikimas projekto taisyklėms.”
Kiekvieną balsavimo savaitę 3 įmonės, surinkusios daugiausiai balsų, dalyvauja kitos savaitės „Sėkmės receptų“ eterio laidose. Į laidą patekusios įmonės tolimesniame II etapo balsavime nedalyvauja. Jos dalyvaus tik finaliniame balsavime, kuris vyks nuo lapkričio 24 d.
Projekto dalyvių sąrašas bus papildytas po to, kai bus patikrintas likusių užsiregistravusių dalyvių atitikimas taisyklėms.