Festool LT, UAB

Apie įmonę:

Kaune veikianti įmonė Baltijos šalyse, Ukrainoje ir Baltarusijoje  atstovauja vokišką prekinį ženklą „Festool“. Šis prekinis ženklas pasaulyje žinomas kaip aukščiausios kokybės elektrinių įrankių, skirtų profesionaliems staliams, dailidėms, vidaus apdailos specialistams, grindų klojėjams, statybininkams, gamintojas. Įmonė įkurta 1992m.. Įmonės vadovas – Gintaras Čepononis.

Darbuotojų skaičius 2021 m. kovo 1 d.  – 12.

Įmonės veikla karantino metu buvo apribota.

Sėkmės receptas:

Įmonės veikla yra neatskiriama nuo kasdienio ir gyvo bendravimo su partneriais, klientais, taip pat dalyvavimo įvairiuose renginiuose, kasdienio komandinio darbo. Dažniausiai profesionalus meistras, rinkdamasis elektrinį ar akumuliatorinį įrankį, nori jį išbandyti, palaikyti rankoje, suprasti funkcijas ir jo specifiką. Įmonės siūlomi įrankiai yra „Premium“ segmento, reiškia ir jų kaina yra aukštesnė nei dauguma galutinių klientų norėtų ar galėtų mokėti. Todėl argumentuoti visus privalumus, pagrįsti kainą, pademonstruoti, efektyviausia yra gyvo susitikimo metu, kas karantino metu tapo neįmanoma.

Kaip rašo įmonės atstovas, nors įmonė palaiko aktyvų ryšį su galutiniais klientais, tačiau prekės jiems parduodamos per prekybos partnerius. Taigi prasidėjus pandemijai įmonė neteko galimybės gyvai bendrauti su partneriais, su klientas, tarpusavyje. Ir tokia situacija sukėlė šiuos esminius iššūkius:

1) kaip padėti prekybos partneriams, kurių parduotuvės dėl karantino uždarytos, prekiauti galutiniams klientams?

2) kaip efektyviai skleisti informaciją apie naujus įrankius galutiniams klientams ir partneriams, kai nebegalima gyvai susitikti ar dalyvauti renginiuose?

3) kaip komandai pasiruošti naujų gaminių pasirodymui rinkoje, kai dirbama maksimaliai nuotoliniu būdu?

4) Kita.

Prasidėjus karantinui, buvo pakoreguotas prekių pristatymo modelis, prekes siunčiant ne į prekbos partnerio parduotuvę, o – tiesiai klientui. Partneriai aktyviai naudojosi šia galimybe. ”O partnerių reakcija, grįžtant prie įprasto prekių pristatymo modelio 2020 metų vasarą, tik dar kartą patvirtino šio sprendimo naudą. Visgi jau 2020 metų spalį dėl kylančios naujos koronaviruso bangos ir vėl pasiūlėme partneriams pristatymo paslaugą iš sandėlio tiesiai galutiniams klientams,” – rašo įmonės atstovas.

Prasidėjus pandemijai techniniai specialistai nebegalėjo lankytis prekybos partnerių įmonėse ir klientų objektuose ar dirbtuvėse. Siekdami efektyviai pristatyti naujus gaminius, išsiskirti tarp konkurentų bei palaikyti ryšį, artimą gyvam kontaktui, su klientais ir partneriais, buvo pradėtos rengti 30-60 minučių trukmės tiesioginės transliacijos Facebook ir YouTube. “Po kiekvieno iš šių renginių turėjome mūsų lūkesčius viršijančius pristatomų produktų pardavimus. Ir šioje vietoje noriu priminti, kad kalba eina apie “Premium” lygio produktą tiek kainos, tiek kokybės prasme. Taip pat efektyviam naujų gaminių pristatymui buvo priimtas sprendimas aktyviau naudoti interneto rinkodaros sprendimus. Tarkime, padidinome siunčiamų per mėnesį naujienlaiškių kiekį, netgi pagerindami atidarymų /  paspaudimų rodiklius. Taip pat pradėjome aktyvesnę komunikaciją Facebook puslapyje, įvedėme nuotolinės konsultacijos vaizdo skambučių paslaugą,” – rašo įmonės atstovas.

Kodėl reikia balsuoti būtent už šią įmonę?:

“Mūsų įmonės atvejis yra puikus pavyzdys, kaip lojali darbuotojų komanda, būdama absoliučiais prekinio ženklo fanais, gali greitai, drąsiai ir entuziastingai priimti aplinkos keliamus iššūkius. Dauguma mūsų darbuotojų patenka į vidutinio amžiaus segmentą, todėl galite įsivaizduoti, kad tų pačių tiesioginių video transliacijų rengimas prilygo tikram savęs išbandymui. Be to, dauguma esame perfekcionistai. Atstovaudami aukščiausios kokybės produkto gamintoją, atrodo netgi trumpi produktų pristatymo video turi būti labai kokybiški. Nepaisant savo įsitikinimų, mes pasirinkome veikti, kai kur nusileidžiant savo perfekcionizmui, vardan bendro tikslo,” – rašo įmonės atstovas.

Informacija parengta pagal Įmonės atstovo užpildytą dalyvio anketą.

PROJEKTĄ REMIA

Projekte dalyvaujančių įmonių finansinę sveikatą vertina UAB „Scorify“